۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4611116
T T
۰ نفر
........................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 8/6/87 داخلی.سیاسی.نمازجمعه.
نماینده ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز گفت:مقام معظم رهبری درخصوص طرح تحول اقتصادی دولت،نظرمثبت دارند و وقتی رهبری این طرح را تایید می کنند صحبت کردن دراین خصوص و دل مردم را خالی کردن معنا ندارد.
آیت الله"محی الدین حائری شیرازی"درخطبه های نمازجمعه شیراز افزود:وقتی رهبری این طرح را تایید کردند و براجرای آن تاکید کردند ایرادگیری ها باید تمام شود و در غیراینصورت طرفتان دیگر رییس جمهوری نیست.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:رییس جمهوری می خواهد کار بزرگ و مهمی انجام دهد،می خواهد اقتصاد کشور را جراحی کند ، طرح تحول اقتصادی یک جراحی بزرگ است و تا اقتصاد کشور ، اصلاح نشود هیچ چیزی درست نمی شود.
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: حمایت از رییس جمهوری، علاقه همه مردم ، خبرگان و نمایندگان مجلس است، اما مدیران دولت به گونه ای سخن نگویند که این شرایط و فرصتی که الان بدست آمده، وقت صرف چیزهای غیرضروری شود.
وی افزود:به هیات دولت،معاونان رییس جمهوری،وزرا،مشاوران و مدیران رییس جمهور توصیه می کنم حرف های وقت گیر، غیر واجب و غیر ضروری نزنند.
آیت الله حائری شیرازی اظهارداشت: مسوولان دولت ، چیزی که واجب و لازم نیست بیان نکنند و مدیران رییس جمهوری در این شرایط حساس نگاه کنند ببینند، این صحبت واجب است بگویند یا نه و اگر نگویند آیا اتفاقی می افتد.
امام جمعه شیراز خطاب به معاونان ، وزرا و مشاوران رییس جمهوری گفت: از این شرایط و علاقه مردم به دولت و رییس جمهوری به نحو احسنت برای توسعه کشور و خدمت به مردم استفاده کنید و مراقب سخنان خود باشید و با حرف های خود ، رییس جمهوری را در تگنا قرار ندهید.
وی گفت: مسولان دولت با سخنان غیر لازم رییس جمهوری را در معرض امتحانات سخت قرار ندهند، رییس جمهور به اندازه کافی گرفتاری دارد ، دیگر مسئولان دولت با سخنان بی جا،نسنجیده و بی مورد،ایشان را در مشکلات قرار ندهند.
آیت الله حائری شیرازی خطاب به نمازگزاران جمعه گفت: دعا کنید که خدا به رییس جمهوری صبر دهد و بتواند با استقامت کار کند.
آیت الله حائری شیرازی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و زمان مناسب برای انجام کارهای نیک توصیه کرد: مردم، افطاری های خود را در مساجد محلات به اقوام ، آشنایان و همسایگان بدهند و حضور در مساجد را جدی بگیرندک/2 515/1547 شماره 284 ساعت 15:28 تمام
۰ نفر