۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4604946
T T
۰ نفر
.............................................................
بیرجند ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/06/87 داخلی.سیاسی.دینی.نماز.جمعه.هفته.دولت.
امام جمعه بیرجند گفت: براساس نظرسنجیها، احمدی نژاد، محبوبترین رییس جمهوری و بوش هم منفورترین رییس جمهوری دنیا است.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی حجت الاسلام حسین صادقی در خطبه های نماز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: دولتمردان ایران کارهای بسیار و طاقتفرسایی انجام داده اند که نقش برآب کردن اهداف و توطئه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب، از جمله آنها است.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهید رجایی و شهید باهنر از خدمات دولتمردان قدردانی کرد و گفت: کسانی که زحمات و خدمات دولت را نادیده می گیرند، باید انصاف داشته باشند و بر هوای نفس خود غلبه کنند.
او افزود: دولت نهم تنها در شهرستان بیرجند 2900 طرح عمرانی اجرا کرده است که این تعداد با تمام طرحهایی که از ابتدای تشکیل این شهرستان تا قبل از دولت نهم در بیرجند اجرا شده، برابری می کند.
خطیب جمعه بیرجند گفت: اکنون آمریکا و غرب چاره ای جز تغییر سیاست خود در مورد ایران را ندارند.
وی افزود: آمریکا و اسرائیل نفس های آخر را می کشند و در عمل بسیار ناتوانتر از آن هستند که بتوانند متعرض کشور و ملت قدرتمند ایران اسلامی شوند.
حجت الاسلام صادقی با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین و اخراج رضاخان از ایران گفت: این واقعه درس عبرتی برای مزدوران اجانب است که بدانند اجانب فقط تا زمانی که مزدوران برای آنان قابل استفاده باشند، از آنها حمایت می کنند و در غیراین صورت از عزل و یا سربه نیست کردن آنان نیز ابائی ندارند.
وی همچنین به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت ابوعلی سینا افزود: پزشکان و دست اندرکاران سلامت و بهداشت جامعه باید تقوا و خیرخواهی را رعایت کرده و تمام تلاش و توان علمی خود رابرای معالجه و نجات جان انسانهای بیمار و گرفتار بکار برند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی در پایان مراسم نماز جمعه 18 نفر از ائمه جماعات مساجد استان خراسان جنوبی به عنوان ائمه جماعات برتر و فعال مورد تقدیر قرار گرفتند. ک /2 664/1139 شماره 220 ساعت 16:22 تمام
۰ نفر