۱۴ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4568985
T T
۰ نفر

رییس فدراسیون ورزش های همگانی :

۱۴ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4568985
ورزش های همگانی در ایران 30 درصد رشد داشته است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/04/14 رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت : ورزش های همگانی در ایران نسبت به سال های گذشته 30 درصد رشد داشته است .
عزالدین حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کنگره جهانی سال 2007 در بوینس آیرس آرژانتین این آمار گزارش شد که رقم بسیار خوبی نسبت به سالهای گذشته است .
وی با اشاره به افراد تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: طبق آخرین آمار در روز سوم خرداد ماه سال جاری بیش از 14 میلیون نفر در کشور در برنامه های این فدراسیون شرکت کرده اند.
حیدری اضافه کرد: فدراسیون و هیاتهای ورزش های همگانی در سطح استانها در یک اقدام هماهنگ با برگزاری همایش های پیاده روی در سراسر کشور سعی در آشنا نمودن مردم با ورزش های آسان و ارزان دارند.
وی اظهار داشت : ورزش های همگانی در استان کرمان با برگزاری سومین همایش پیاده روی خانوادگی نسبت به سایر استان های کشور با جدیت بیشتری به این مهم توجه دارد. ;160# حیدری بیان کرد: 25 رشته ورزشی تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی است که از این تعداد پنج رشته دارای فدراسیون مستقل شده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا سومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر کرمان با حضور حدود 300 هزار نفر روز جمعه از گلزار شهدا تا مصلای بزرگ این شهر برگزار شد. ک /3 508/507 شماره 211 ساعت 13:50 تمام
۰ نفر