۱۴ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4568932
T T
۰ نفر

در نشست مشترک فردا صورت می گیرد/

۱۴ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4568932
تبادل نظر رو در روی رییس جمهوری با اقتصاد دانان درباره تحول اقتصادی ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/04/14 سیاسی.رییس جمهوری .تحول اقتصادی .اقتصاد دانان نشست تخصصی رییس جمهوری با صاحب نظران و اساتید اقتصادی فردا (شنبه ) برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر فردا با دهها تن از اقتصاد دانان کشور درخصوص طرح بزرگ اقتصادی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.
این نشست مشورتی و تخصصی ساعت 30 / 17 دقیقه فردا (شنبه ) در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و طی آن ضمن گفت و گوی کارشناسانه درباره ابعاد بزرگترین طرح اقتصادی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، راجع به کیفیت تداوم ارتباط و همکاری اقتصاد دانان با کارگروه تحول اقتصادی تصمیم گیری خواهد شد .
حدود 100 صاحب نظر اقتصادی برای حضور در نشست فردا دعوت شده اند که تعداد قابل توجهی از ایشان برای مشارکت در این هم اندیشی اعلام آمادگی کرده اند این چندمین بار است که اقتصاد دانان فرصت همفکری و تبادل نظر جمعی با رییس جمهور و مدیران ارشد اقتصادی کشور را پیدا می کنند.
دکتر احمدی نژاد در آخرین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود وعده داده بود طرح تحول اقتصادی را در معرض نقادی کارشناسان اقتصادی قرار خواهد داد .
وی هفته پیش نیز در نشست مشترک با مدیران رسانه های کشور ابعاد و اهداف طرح مذکور را تشریح کرد.
سیام.
شماره 158 ساعت 12:44 تمام
۰ نفر