۳ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4535043
T T
۰ نفر
.....................................................................
شهرری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 3/3/87 داخلی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه.
امام جمعه موقت شهرری گفت: فتح خرمشهر و پیروزی آن نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی در همه دوران و تمام زمینه ها در جهان است.
آیت الله محمد امین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: افتخار آفرینی غیور مردان ایران زمین در دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه فتح و پیروزی خرمشهر بسیار موثر بوده است.
وی بیان کرد: رمز عملیات پیروزمندانه فتح خرمشهر، و دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مقاومت،ایثارو روحیه شهادت طلبی ملت همیشه قهرمان ایران زمین است.
وی بیان کرد: روز سوم خرداد و فتح خرمشهر در برگ برگ تاریخ زرین این خطه همیشه سبز از ارزشمندی بالایی برخوردار است چرا که افتخارآفرینی جوانان سبب شد تا دشمن نتواند حتی ذره ای از خاک ایران را تصرف کند.
وی بیان کرد: در یک قلمرویی بالغ بر شش هزار کیلومتر مربع، که به لحاظ عملیاتی قریب یک ماه به طول انجامید و به ظرفیت پنج لشکر، آن را از بقیه عملیات ها ممتاز ساخته بود.
وی اظهار داشت: فتح خرمشهر در پرتو روحیه فداکاری، ایثارگری، شجاعت و مقاومت رزمندگان اسلام و خون شهدا صورت گرفت.
او گفت: دشمن همیشه تصور می کرد به خاطر داشتن امکانات و تجهیزات کامل می تواند در عرض مدت کوتاهی خاک ایران را تصرف کند اما با مقاومت بی وقفه و سرسختانه مردان شجاع روبرو شد و با شکست مواجه گشت.
وی گفت: پیروزی خرمشهر هرگز از اذهان و خاطر ملت بیرون نمی رود چرا که خون ها برای این زمین مقدس ریخته شد تا از تصرف دشمن بیرون آید.
امین گفت: آرامش و امنییت امروز مرهون خون شهدا و ایثارگری و جانفشانی رزمندگانی است که درراه دفاعاز ارزش های انقلاب ومیهن عاشقانه نبرد کردند.ک/2 1660/675 شماره 303 ساعت 15:13 تمام
۰ نفر