۹ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4493610
T T
۰ نفر
.....................................................................
بروجرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/01/87 داخلی.اجتماعی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه.
امام جمعه بروجرد گفت: در طول 30 سال عمر انقلاب ثابت شده که انقلاب اسلامی نظامی نیست که به زور سرنیزه و قدرت نطامی از بین برود.
حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نمازجمعه بروجرد افزود: نظام جمهوری اسلامی از آغاز تشکیل تا به حال فراز و نشیب ها و روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته که از همه این بحرانها با موفقیت سربلندی بیرون آمده است.
وی اظهارداشت: دوران درگیریهای داخلی اول انقلاب و تلاش دشمن برای تجزیه کشور و سرنگونی نظام و دوران مبارزه با منافقین داخلی و دوران مقابله ملت ایران با متجاوزان بعثی و دوران دفاع مقدس که به حول قوه الهی و مدد و پایمردی این ملت شجاع و مقاوم با پیروزی همه این دورانها پشت سر گذاشته شد.
حجت الاسلام ترابی گفت: نظام اسلامی بعد از جنگ تحمیلی هم هرگز از چالشها و تهدیدات دشمن دور نمانده است و در طول این 30 سال عمر انقلاب هیچ دوره ای نبوده که جمهوری اسلامی و دولت ایران از چالشها و تهدیدات داخلی بدور باشد که این لازمه حیات استقلال یک ملت است.
خطیب جمعه بروجرد افزود: امروز دشمنان این نظام به خوبی دریافتند که چنین نظامی ریشه و پایه های مستحکم خود را نه تنها در جسمها بلکه در جانها و دلهای مردم قرار داده است.
وی اظهار داشت: چنین حکومت و نظامی با قدرت قابل شکست نیست، لذا امروز همانند سالهای گذشته بعد از جنگ، دشمن راههای استحاله و ایجاد پوسیدگی از درون را به عنوان تنها راه مقابله با نظام جمهوری اسلامی پیشنهاد می کند که این امر را باید به عنوان خطر جدی مورد توجه قرار دهیم.
امام جمعه بروجرد گفت: چندین سال است که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، ملت ایران را به این خطر بزرگ توجه می دهند و زنگ خطر را صدا درآورده اند.
حجت الاسلام ترابی، تهاجم فرهنگی، انواع فشارهای سیاسی و دیپلماتیک، استفاده از ابزارهای رسانه ای، جنگ روانی و توسل به ارعاب و تهدید را از جمله اهداف دشمن برشمرد و گفت: ما باید مواظب باشیم.
وی گفت: در آستانه روز جمهوری اسلامی و درسالگرد حرکت قاطعانه ملت ایران برای استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور امام عصر (عج ) و بزرگداشت 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی باید یکبار دیگر آرمانهای انقلاب را مورد بازبینی قرار دهیم.
7190/2624/587 شماره 219 ساعت 17:23 تمام
۰ نفر