۷ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4492813
T T
۰ نفر

سوییس ،لهستان ، ایتالیا و صربستان

۷ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4492813
مرحله سوم مسابقات کشتی انتخابی المپیک از آخر ماه جاری اغاز می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/01/87 ورزش.کشتی مرحله سوم رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی گزینشی المپیک 2008پکن از اواخر فروردین ماه جاری در چهار مرحله آغاز می شود.
به گزارش فدراسیون کشتی، در رشته کشتی آزاد دو مرحله مسابقه انتخابی در شهرهای مارتینی سوییس در تاریخ 30 فروردین و اول اردیبهشت و ورشو لهستان در تاریخ 13 تا 15 اردیبهشت ماه برای کشتی آزاد برگزار می شود.
مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نیز در روزهای 20 تا 22 اردیبهشت در رم ایتالیا و در نویساد صربستان در تاریخ 3 تا 5 خرداد برگزار خواهد شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران تاکنون 3سهمیه در رشته کشتی ازاد و چهار سهمیه در رشته کشتی فرنگی بدست اورده است.
در مرحله اول در کشورهای سوئیس و ایتالیا 4 نفر برتر هر وزن و در رقابتهای مرحله دوم در کشورهای لهستان و صربستان 3 نفر برتر هر وزن جواز حضور در المپیک 2008 پکن را کسب میکنند.
گزارش دیگری از فدراسیون کشتی حاکیست که منصور برزگر و بهمن میرزائی در جلسه کمیته مربیان فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) که قرار است در شهر تامپره فنلاند برگزار شود، شرکت می کنند.
برزگر عضو کمیته مربیان فدراسیون بین المللی کشتی و بهمن میرزائی مدرس این فدراسیون از کشورمان بنا به دعوت رئیس فدراسیون بین المللی کشتی در این جلسه به منظور ارائه پیشنهادات خود در مورد تغییر مقررات کشتی پس ازالمپیک 2008 پکن حضور می یابند.
این دو مربی بامداد روز جمعه 9 فروردین ماه جهت شرکت در جلسه بازنگری قوانین کشتی عازم کشور فنلاند میشوند.
شماره 197 ساعت 13:25 تمام
۰ نفر