۷ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4492761
T T
۰ نفر
................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/01/87 داخلی.اجتماعی.مهمانسرا.زائر.
مدیر مهمانسرای امام رضا(ع) گفت: روزانه بین هشت تا 10 هزار زائر در ایام نوروز در مهمانسرای حضرت در دو وعده نهار و شام پذیرایی می شوند.
به گزارش روز چهارشنبه آستان قدس رضوی غلامرضا وحیدیان با اشاره به حضور میلیونی زائران طی این ایام در مشهد، افزود: توزیع دعوت نامه میهمان حضرت بین زوار و مسافران در مراکز اقامتی توزیع می شود.
وی با بیان اینکه در ایام عادی روزانه بیش از شش هزار زائر در یک وعده نهار در این مهمانسرا پذیرایی می شوند، گفت: هم اینک 750 صندلی در دو طبقه ویژه زائران وجود دارد که در یک وعده پنج نوبت پر و خالی می شود.
وی ادامه داد: با وجود فضای محدود مهمانسرا و درخواست بالای زائران برای پذیرایی روزانه 10 هزار زائر ، این امر فقط با مشارکت و همکاری میهمانان امکانپذیر شده است.
وحیدیان خواستار توجه زائران به تذکرات و راهنمایی های خدام شد و افزود: نشستن پای خوان برکت حضرت، آدابی را می طلبد که احترام و نظم در مجموعه از جمله آن است.
رییس مهمانسرای حضرت رضا(ع) ادامه داد : همواره انتظار مردم از این بخش بسیار بالاست و توقع بجایی است اما باید در نظر داشت که بهترین روش را در توزیع دعوتنامه ها یعنی توزیع میان مشرف شدگان بارگاه رضوی انتخاب کرده ایم.ک/1 2713/662/659 شماره 145 ساعت 12:31 تمام
۰ نفر