۶ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4492430
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/01/87 قزوین - نتایج دور سوم و چهارم مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در سه رده سنی پسران سه شنبه شب در قزوین مشخص شد.
به گزارش ایرنا ، دور سوم و چهارم این مسابقات که از صبح دیروز در سه رده سنی زیر 10، 8 و 12 سال در مجموعه ورزشی الغدیر قزوین آغاز شده است ، در رده سنی زیر 8 سال ، باربد پژوم از تهران ، علیرضا علمایی از خراسان رضوی و رضا قنبرزاده از گیلان با کسب 4 امتیاز در مقام نخست جدول رده بندی قرار گرفتند.
در رده سنی زیر 10 سال ، آرین خرسندی توانست با غلبه بر نایب قهرمان آسیا با کسب 4 امتیاز به همراه سید خشایار عزیمی از تهران و سید خلیل موسوی از گیلان در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار گیرد.
امیر کوثری نیا از فارس ، صالح میرزایی از تهران و منصور مصدق پور از خراسان رضوی نیز با کسب امتیازات کامل از چهار مرحله ، توانستند در صدر جدول رده بندی مسابقات شطرنج قهرمانی کشور جای گیرند.
صبح فردا (چهارشنبه ) شطرنج بازان استراحت خواهند داشت و از عصر، شطرنج بازان در دور پنجم به رقابت می پردازند.
مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در رده های سنی پسران تا 11 فروردین ماه در قزوین ادامه دارد و نفرات اول در هر رده سنی ، به مسابقات جهانی و نفرات دوم به مسابقات آسیایی این رشته اعزام می شوند.
در این دوره از مسابقات 197 بازیکن از سراسر کشور در 9 دور و به روش سویسی به رقابت می پردازند.ک /3 **1517**3404شبک شماره 285 ساعت 22:27 تمام
۰ نفر