۲۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4253611
T T
۰ نفر
سال ناکامی سرخ پوشان با شکست برابر ملوان به پایان رسید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/29 ورزش.فوتبال.لیگ برتر انزلی- تیم فوتبال پرسپولیس تهران سال 89 را با قبول نهمین شکست فصل خود برابر ملوان انزلی به پایان رساند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا؟ دیدار تیم های ملوان انزلی و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی انزلی و با قضاوت تورج حق وردی برگزار شد که در پایان میزبان به برتری دو بر یک دست یافت.
تیم ملوان انزلی که طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است برای تدوام روند حرکتی روند جلوی خود با انگیزه بالا پای به میدان گذاشت تا با حمایت تماشاگران به 3 امتیاز دست یابد و در پایان به این مهم دست یافت.
از سوی دیگر شاگردان علی دایی در تیم پرسپولیس تهران که در 2 بازی اخیر خود در لیگ برتر و آسیا با ارائه بازی های ناامیدکننده به تساوی رسیده اند برای جبران این نتایج به دنبال 3 امتیاز بودند اما بازهم با نمایشی ضیف و دور از انتظار با شکست روبرو شدند.
انگیزه بالای دو تیم برای پیروزی باعث شد تا از ابتدای این دیدار حملات گسترده ای برروی دروازه هر دو تیم شکل بگیرد.
پس از 10 دقیقه ابتدایی بازیکنان ملوان رو به بازی خشن آوردند که جریمه آن دو کارت زرد برای انزلی چی ها بود.
در دقیقه 14 تورج حق وردی پشت محوطه جریمه ملوان اعلام خطا کرد که امیر حسین فشنگچی با ضربه ای دقیق و با استفاده از اشتباه دروازه بان حریف گل نخست این دیدار را به ثمر رساند.
پس از این گل بازیکنان ملوان توپ و میدان را در اختیار گرفته و در دقیقه 25 بازی را به تساوی کشیدند.
در این دقیقه محمد حیدری هافبک ملوان با حرکتی زیبا چند مدافع پرسپولیس را از پیش روی بردشات و دروازه سرخ پوشان را باز کرد.
پس از گل تساوی بازیکنان ملوان با دوندگی بالا و استفاده از پاس های کوتاه بازی را در اختیار داشتند اما از فرصت های به دست آمده بهره لازم را نبردند تا این دیدار در نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.
نیمه دوم با تلاش ملوانی ها برای رسیدن به پیروزی آغاز شد و بازیکنان پرسپولیس نیز دل به ضد حملان بسته بودند.
در دقیقه 53 ارسال کوتاه بازیکنان ملوان با اشتباه فاحش رضا نورمحمدی مدافع پراشتباه و نامطمئن مواجه شد و پژمان نوری به راحتی گل دوم ملوان را با یک ضربه بغل پا به ثمر رساند.
این چندمین اشتباه محر رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس در هفته های اخیر به شمار می رود.
پرسپولیسی ها همچون بیشتر دیدارهای فصل اخیر برای رسیدن به گل هیچ برنامه مدون و تاکتیک مشخص نداشتند و تنها به توپهای بلند و پرتاب های اوت سپهر حیدری روی آورده بودند.
بهرحال تیم پرسپولیس که به بازی احساسی روی اورده بود در ادامه بازی موفق به جبران نتیجه نشد تا دو بریک مغلوب ملوان شود.
پرسپولیس با قبول نهمین شکست فصل خود 44 امتیازی باقی ماند تا یکی از بدترین سال های خود را به پایان برساند و ملوان انزلی نیز با سومین پیروزی پیاپی خود 39 امتیازی شد.
در پایان بازی ، برخی از هواداران پرسپولیس با چشمانی اشکبار آنهم در استانه عید نوروز ، ورزشگاه تختی انزلی را ترک کردند.
3783 شماره 219 ساعت 17:45 تمام
۰ نفر