۲۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4253553
T T
۰ نفر

فرماندار کرج :

۲۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4253553
خدمات ویژه در منطقه گردشگری آسارا به مسافران نوروری ارایه می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/29 سیاسی.داخلی.کرج کرج - معاون استاندار البرز و فرماندار کرج گفت : با توجه به حجم مسافرتها در جاده کرج - چالوس ، خدمات ویژه ای به مسافران نوروزی در این مسیر ارایه می شود.
مهدی ایران نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استقرار چهار تیم امدادی خدماتی جمعیت هلال احمر، ایجاد دو ایستگاه اطلاع رسانی برای معرفی جاذبه های گردشگری ، نصب سطل های زباله در مسیر جاده ، احداث سرویس های بهداشتی و راه اندازی پایگاههای فرهنگی از جمله اقدامات در بخش آساراست .
وی بیان داشت : استقرار تیم های راهور انتظامی در 22 نقطه از جاده کرج - چالوس ، فعالیت های تیم های بازرسی مرکز بهداشت و تامین نیازهای مسافران در بخش های اقامتی از دیگر خدمات است .
فرماندار کرج گفت : با توجه به شمار بالای گردشگران در بخش آسارا و جاده کرج - چالوس ، اقدامات نظارتی برای پیشگیری از تخلفات در گرانفروشی و عرضه مواد غیر بهداشتی به مسافران به عمل آمده است .
وی اظهار داشت : بخش عمده امکانات نظارتی شهرستان کرج در مسیر جاده گردشگری کرج - چالوس به کار گرفته شده و در سایر مناطق نیز خدمات مناسب پیش بینی شده است .
فرماندار کرج به گردشگران توصیه کرد، با توجه به ویژگی خاص جغرافیایی جاده کرج - چالوس برای پیشگبری از حوادث نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. ک /3 691/7410 شماره 161 ساعت 14:22 تمام
۰ نفر