۲۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4253317
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/28 ورزش.تنیس.ایران تهران - رییس فدراسیون تنیس گفت: ملی پوشان برای آمادگی بیشتر اوایل سال آینده در دو دوره رقابت های بین المللی شرکت می کند.
مجید شایسته عصرشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: کمیته فنی فدراسیون تنیس درجلسه آتی خود نام رقابت هایی که تنیس بازان درسال آینده شرکت خواهند کرد را معرفی می کنند تا رایزنی ها برای حضور آنان آغاز شود.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات تنیس بازان ایرانی کمبود رویارویی با تنیس بازان خارجی است که امیدواریم بخشی از معضلات ملی پوشان رفع شود.
شایسته با بیان اینکه تمرینات ملی پوشان تنیس ایران برای دیدار با جزایر پاسفیک در مجموعه ورزشی استقلال تهران آغاز شده است، افزود: برنامه های مدونی برای آماده سازی آنان طراحی شده است تا ایران بتواند مقابل حریف خود به پیروزی دست یابد.
انوشا شاهقلی، امید سوری، شاهین خالدان، محسن حسین زاده، صابر رستم پور و مرتضی معظم تنیس بازان حاضر در این اردوی آمادگی هستند.
تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در بازی پلی آف (Off Play( گروه 2 منطقه آسیا و اقیانوسیه آماده می کنند.
تیم ملی تنیس ایران اواسط اسفندماه جاری در گروه دوم پیکارهای جام دیویس در منطقه آسیا و اقیانوسیه با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم اندونزی شد تا برای بقا در این گروه اواسط تیرماه سال آینده به مصاف جزایر پاسفیک برود.
9122/ 3404 شماره 415 ساعت 17:51 تمام
۰ نفر