۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4252515
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/26 سیاسی.صالحی.ولید معلم.ایران و سوریه تهران- ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه که در راس یک هیئت سیاسی به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه بحرین به ایران سفر کرده است عصرپنجشنبه با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد .
به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه ، در رایزنیهای سیاسی انجام شده بین وزرای خارجه دو کشور ابعاد مختلف اوضاع منطقه و ضرورت تلاش برای ایجاد زمینه مشترک به منظور تحقق ثبات و امنیت و پاسخ به مطالبات ملت های منطقه مورد تاکید قرار گرفت .
علی اکبر صالحی و ولید معلم همچنین ضمن گفت وگو درباره تحولات بحرین بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه برحق حاکمیت و استقلال این کشور تاکید کردند و ثبات و امنیت آن کشور را مورد حمایت قرار دادند.
طرفین همچنین ضمن تاکید بر اهمیت همراهی با کشور بحرین برای عبور از شرایط کنونی بر ضرورت گفت وگوهای سازنده به عنوان راهکار مناسب برای پاسخگویی به خواسته های ملت بحرین و تقویت وحدت ملی این کشور تاکید کردند ** شبد ** شماره 348 ساعت 21:45 تمام
۰ نفر