۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4252299
T T
۰ نفر

سعیدلو: وضعیت شنای ایران مطلوب است

۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4252299
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/26 ورزش.ورزش های آبی.شنا تهران - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در بازدید سر زده از هشتیمن دوره لیگ شنای قهرمانی کشور گفت: از شرایط فعلی شنا راضی هستم و آینده خوبی برای آن متصورم.
علی سعیدلو شب گذشته در استخر قهرمانی آزادی تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در بازدیدی که از مراسم اختتامیه هشتمین دوره لیگ شنای کشور داشتم، متوجه شدم جوانان بسیار خوب و مستعدی جذب این رشته ورزشی شدند که انشاا.. در آینده و در مسابقات برون مرزی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی خواهند کرد.
وی در خصوص دلایل بازدید سر زده از این مسابقات گفت: به دو دلیل این کار را کردم، ابتدا اینکه یکی از وظایف سازمان تربیت بدنی سرکشی به تمام رویدادهای ورزشی است تا از نزدیک با مشکلات و نیازهای آنان آشنا شویم و با ورزشکاران در ارتباط باشیم.
رییس سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: علت دوم نیز اهمیت شنا در ورزش ها است و با توجه به تاکید دین مبیین اسلام به این رشته ورزشی من در این هفته دو بار به استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی آمدم.
وی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد ورزش ایران در سال 1389، گفت: امیدورام سال آینده نیز برای کشور و به ویژه ورزش ایران سال پر افتخار و مدال آور باشد.
رییس سازمان تربیت بدنی شب گذشته در حالی وارد استخر قهرمانی آزادی شد که مراسم اختتامیه هشتمین دوره لیگ شنای کشور در حال برگزاری بود.
معاون رییس جمهوری مدال تمامی شناگران سه تیم قهرمان (54 نفر) را به گردن آنان آویخت و با آنان گفت و گو کرد.
حضور رییس سازمان تربیت بدنی در این مراسم برای مربیان خارجی شاغل در ورزش های آبی ایران نیز جالب بود، اما یکی از آنان به علت نداشتن کفش و یا دمپایی، علاقه به گفت و گو با سعیدلو نداشت.
به همین دلیل معاون رییس جمهوری کفش خود را درآورد و به زبان انگلیسی به این مربی، گفت: حالا مثل هم شدیم.
سعیدلو در ادامه از امکانات و خوابگاه های تازه تاسیس استخر قهرمانی آزادی بازدید کرد و برای رفع سایر نیازها این مجموعه و راهکارهای جذب تماشاگر در مسابقات قهرمانی شنا دستوراتی داد.
1379/1594 شماره 132 ساعت 13:32 تمام
۰ نفر