۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4248099
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/20 ورزش.فوتبال.لیگ کشور.گیلان رشت - در هفته بیستم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر فولاد یزد به برتری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر روز جمعه برگزار شد، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک دیدار برتر و پر گل، با نتیجه چهار بر یک برابر حریف به برتری رسید.
این مسابقه، در ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در جریان این دیدار، از همان ابتدا بر بازی تسلط داشت و موفق شد دو گل در نیمه اول به ثمر برساند که میلاد پورصف شکن مهاجم این تیم در دقایق پنجم و 45 موفق به گشودن دروازه تیم فولاد یزد شد.
در نیمه دوم نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت با حملات خود تیم فولاد یزد را تحت فشار قرار داد تا اینکه سیدمهدی آقازاده بازیکن این تیم در دقیقه 52 موفق شد سومین گل بازی را به سود سپیدرود به ثمر برساند.
همچنین بابک رمضانی پور دیگر بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقیقه 61 چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند و تنها گل تیم فوتبال فولاد یزد نیز در دقیقه 86 توسط جعفر بذری به ثمر رسید.
قضاوت این مسابقه را احمد صالحی با کمک های رامین گنجی و سیدیعقوب حجتی به عهده داشتند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی، 16 امتیازی شد اما همچنان در انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.ک/2 7285/695/ 3404 شماره 326 ساعت 18:15 تمام
۰ نفر