۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4248053
T T
۰ نفر

امام جمعه جیرفت:

۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4248053
اجلاسیه خبرگان رهبری تجلی رقابت حقیقی برای خدمت به اسلام و نظام بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/20 سیاسی.داخلی.نماز جمعه کرمان- امام جمعه جیرفت با اشاره به اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری گفت: علیرغم همه جوسازی رسانه ای استکباری، این اجلاسیه یکی از بهترین اجلاس ها و حقیقتا در شان نظام اسلامی ایران و تجلی رقابت برای خدمت به اسلام و نظام بود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نماز جمعه جیرفت در جمع مردم نمازگزار افزود: این اجلاسیه در حقیقت برای خدمت به اسلام و نظام در مقابل رقابت های مرسوم در دیگر مجامع که به نوعی رقابت برای دنیا طلبی و فزون خواهی هاست، بود.
وی ادامه داد: جا دارد از بزرگان و خبرگان این ملت و نیز از روش عاقلانه و با تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی و هم از قبول مسوولیت آیت الله مهدوی کنی تشکر و سپاسگزار خداوند بود.
امام جمعه جیرفت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خبرگان رهبری گفت: معظم له در این دیدار به عوامل درونی مهم تضعیف کننده ، خدشه دار کردن و الگوسازی نظام اسلامی ایران برای ملت ها بیاناتی ایراد نمودند.
حجت الاسلام جمالی زاده در ادامه اظهار داشت: ایشان در این دیدار حرمت شکنی، هتاکی و توهین را خلاف شرع و خلاف عقل سیاسی و موجب خشم و غضب خداوند دانستند و فرمودند که این چنین اعمالی خلاف عمل به وظیفه است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان داشت: ایشان در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند در حال حاضر که در جهان اسلام خیزش هایی را مشاهده می کنیم که مصداق بیداری اسلامی و دعوت مجدد به اسلام و احیای ارزش های اسلامی است و به اقرار دوست و دشمن نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران می باشد، نظام اسلامی ایران برای آنها به ویژه جوانان کشورهای اسلامی الگو شده است.
خطیب جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که همه باید بدانیم تمامی رفتارها و حرکت ما به ویژه رفتار و حرکات نیروهای انقلابی و ولایی زیر ذره بین دوست و دشمن قرار دارد و به همین دلیل باید بیش از گذشته مواظب باشیم.
حجت الاسلام جمالی زاده گفت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، نقد، انتقاد و بیان عقاید اشکالی ندارد اما آنچه که به نظام اسلامی ضربه می زند کار خلاف شرع و عقل است که هتک حرمت افراد و هتاکی، توهین و افترا از جمله این موارد می باشد.
وی اظهار داشت: اگر از فردی اشکالی می بینیم و نسبت به او اعتراض داریم باید به صورت حضوری مسئله را به خود او بگوییم و چنانچه به او دسترسی نداریم از سایر مراجع قانونی موضوع را پیگیری کنیم.
حجت الاسلام جمالی زاده گفت: حمایت کردن از دولت و زحمات دولتمردان مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار دارد و وظیفه همه ما به ویژه بزرگان اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به سالگرد ارتحال حاج سید احمد خمینی افزود: شخصیت ایشان مورد توجه امام راحل بود و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بارها از ایشان ابراز رضایت کردند و همچنین از سوی دیگر آن مرحوم شخصیتی بزرگوار، زجرکشیده ، مبارز و همراه امام و پس از ارتحال امام خمینی (ره ) نیز یاوری مخلص برای رهبر معظم انقلاب بود.
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: به این دلایل گرامیداشت سالگرد ارتحال فرزند امام راحل اهمیت ویژه ای دارد. ک/2 7444/2624/ 3404 شماره 280 ساعت 16:21 تمام
۰ نفر