۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4247533
T T
۰ نفر

با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد

۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4247533
نخستین جشنواره رسانه و دفاع مقدس گیلان برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/19 فرهنگی.مراسم.جشنواره.گیلان رشت - نخستین جشنواره رسانه و دفاع مقدس گیلان یادمان شهید سید محمد اسحاقی روز پنجشنبه با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین جشنواره رسانه و دفاع مقدس گیلان با پاسداشت یادمان خبرنگار و نویسنده گیلانی شهید سید محمد اسحاقی با همکاری برخی نهادهای فرهنگی و ادارات استان به منظور ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت رسانه های استان گیلان در حوزه دفاع مقدس برگزار شده است.
سرهنگ پاسدار رسول جلایی ضمن تشریح نحوه شرکت رسانه ها در این جشنواره افزود: رسانه های استان در محورهای مختلف از جمله گفت و گوهای ویژه دفاع مقدس با فرماندهان، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و به طور خلاصه ایثارگران گیلان و خانواده های آنان و نیز خانواده های معظم شهدا، پژوهشی، تحقیقی و مستند، چاپ زندگینامه، وصیت نامه، دست نوشته ، شعر، داستان های کوتاه و بلند و متن های ادبی در این جشنواره شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: از تیرماه که فراخوان جشنواره اعلام شد؟ 500 اثر از جراید، خبرگزاری ها، خبرنگاران، وبلاگ نویسان و صدا و سیما به دبیرخانه رسید که از این تعداد 70 اثر مورد داوری قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان خاطرنشان ساخت: در این مراسم از چهار مدیر مسوول نشریات استان، یک خبرگزاری، یک برنامه رادیویی، یک گزارش تلویزیونی، دو وبلاگ نویس و 9 نفر از خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی تجلیل شد.
جلایی نمایش کارهای فرهنگی، تجلیل از مادر شهید اسحاقی و رونمایی از کتاب یارصادق را برنامه های جنبی این جشنواره عنوان کرد.ک/3 606/695 شماره 318 ساعت 15:07 تمام
۰ نفر