۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4234808
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/01 ورزش.داخلی.تکواندو تبریز - رییس فدراسیون تکواندوی کشور گفت: برای تمامی تیم های آسیایی به منظور شرکت در سومین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا، دعوتنامه رسمی ارسال کرده ایم.
محمد پولادگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: دلیل اینکه چرا تیم ها تمایلی برای شرکت در این رقابت ها نشان ندادند نامشخص بوده و شاید شرایط زمانی و یا مسابقات مهم دیگر، امکان حضورشان در مسابقات را به آنها نداده است.
وی با اشاره به حضور تیم های عراقی که آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرده بودند گفت: آخرین خبری که داشتیم حرکت این دو تیم به سمت ایران بود، اما از اینکه چرا به جلسه فنی نرسیده اند بی اطلاع هستم.
پولادگر گفت: تکواندو باشگاه های آسیا در رویدادها و تقویم آسیایی ثبت شده و قهرمان این رقابت ها، قهرمان آسیا محسوب می شود.
وی درباره سطح کیفی این مسابقات افزود: در دو دوره ای که این رقابت ها برگزار شده تیم های مطرح آسیا همچون کره جنوبی نتوانستند چیزی از خود نشان بدهند و هر دو دوره با قهرمانی دانشگاه آزاد به پایان رسید، اما متاسفانه در این دوره هیچ تیمی از کره جنوبی حضور ندارد.
وی بیان داشت: از دو تیم دانشگاهی کره جنوبی برای حضور در این رقابت ها دعوت کرده بودیم که تمایلی نشان ندادند و مسابقات را با حضور همین تعداد تیم خارجی و به نحو مطلوبی برگزار خواهیم کرد.
رقابت های تکواندوی جام باشگاه های آسیا فردا و پس فردا در سالن صدرای تبریز برگزار می شود و تاکنون حضور تیم های افغانستان الف و ب و اردن به عنوان تیم های خارجی و دانشگاه آزاد، جوانه و گسترش فولاد به عنوان تیم های داخلی قطعی شده است.
7233/245/1594 شماره 554 ساعت 18:40 تمام
۰ نفر