۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4234749
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/01 اجتماعی.تشییع شهید.نیروی انتظامی سنندج - پیکر پاک یک تن از پرسنل نیروی انتظامی روز یکشنبه درآیینی با حضور انبوه مردم شهید پرور کردستان درسنندج تشییع و درگلزار بهشت محمدی این شهر خاکسپاری شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکرپاک شهید ستوان دوم امجد محمدی قصریان در آیین رسمی نظامی بر دوش همکارانش از مسجد جامع سنندج با حضور گسترده مردم شهید پرور در حالیکه شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل و مرگ برمنافق می دانند، تشییع شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان درآیین تشییع پیکر مطهر این شهید، از شهدای کردستان به عنوان گواه ایثار و پایبندی مردمان این سامان به انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص ) یاد کرد.
ایرج حسن زاده گفت: مردم متدین کردستان همواره با جان و مال خود و در سخت ترین شرایط با مقاومت در برابر دشمنان و مزدوران داخلی آنها وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اثبات کرده و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشته اند.
ستواندوم امجد محمدی قصریان و سرباز وظیفه شهید وحید تمله شنبه شب در یک اقدام تروریستی به هنگام گشت زنی در شهر مرزی مریوان مورد حمله مهاجمان قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
در این حادثه تروریستی دو نفر دیگر از ماموران نیروی انتظامی زخمی شدند که حال عمومی آنها خوب است.
پیکر شهید وحید تمله برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرتکاب دراستان آذربایجان غربی انتقال یافت.
در همین ارتباط نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر مرزی مریوان، فرماندار و اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش های تابع این شهرستان در بیانیه مشترکی، ترور دو تن از پرسنل نیروهای انتظامی را محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است: شهادت بالاترین هدیه الهی و رسیدن به درجه کمال بشری است و رمز ماندگاری جبهه حق وجود روحیه ایثارگری و فرهنگ شهادت طلبی است.
این بیانیه می افزاید: عوامل خود فروخته و وابستگان به استکبار بار دیگر در استمرار جنایات همیشگی خود دراقدامی ناجوانمردانه دو تن از کارکنان خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی مریوان را که برای آرامش و امنیت جامعه در حال ماموریت بودند به شهادت رساندند.
امضاکنندگان بیانیه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این شهدا وملت ایران، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و عوامل خود فروخته آنها ابراز داشتند.
شماره 495 ساعت 16:59 تمام
۰ نفر