۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4217489
T T
۰ نفر

امام جمعه خرم آباد:

۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4217489
انقلاب اسلامی موجب هوشیاری، بصیرت و بیداری جهان اسلام شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/08 سیاسی.عبادی.نماز جمعه خرم آباد - نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی منشاء بیداری و بصیرت جهان اسلام شده است و ملت های مسلمان از انقلاب اسلامی الگو می گیرند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن سیداحمد میرعمادی درخطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد در مصلای الغدیر با اشاره به حرکت های انقلابی مردم مسلمان منطقه از جمله تونس و مصر، افزود: این تحولات نشانه بیداری امت اسلامی و نوید روشنی برای جهان اسلام است که موجب هراس غرب بخصوص استکبار جهانی شده است.
وی با توصیه به ملت های مسلمان درحفظ هوشمندی و بصیرت، اظهار داشت: مردم مسلمان این کشورها باید هوشیار باشند تا انقلاب آنان دچار انحراف نشود زیرا آمریکا درصدد است با نفوذ خود جریان انقلابی مردم را به انحراف بکشاند.
حجت الاسلام میرعمادی، حرکت انقلابی مردم کشورهای مسلمان منطقه را حاصل انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب که انفجاری از نور را در جهان موجب شد، دانست و گفت: امروز جهانیان شاهدند که وعده الهی پیروزی حق بر باطل در جهان در حال تحقق است.
امام جمعه خرم آباد بااشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی افزود: این ایام دهه حضور مردم در صحنه است، حضوری که آگاهانه و با بصیرت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به اوج خواهد رسید.
وی، مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی را اسلامی و مردمی بودن آن عنوان کرد و اظهار داشت: محور اصلی انقلاب، اسلام و مردم است که به رهبری امام خمینی ( ره ) در بهمن 1357 به پیروزی رسید.
حجت الاسلام میرعمادی در ادامه خطبه ها با گرامیداشت هفته وقف، گفت: وقف یک سنت حسنه و صدقه جاریه است که آثار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراوانی برای جامعه به همراه دارد.
امام جمعه خرم آباد افزود: باید با فرهنگ سازی کاری کرد تا سنت حسنه وقف درجامعه زنده و گسترش یابد زیرا در سایه این فرهنگ بسیاری از گره ها و مشکلات جامعه برطرف می شود.
وی همچنین ضمن تسلیت 28 صفر، سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص ) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: شخصیت پیامبر (ص ) اسوه و الگویی جاودان برای بشریت است زیرا زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و حکومتی آن حضرت در جهان بی نظیر است.
648/1625/ 1760 شماره 145 ساعت 15:20 تمام
۰ نفر