۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4217374
T T
۰ نفر

رییس جمهوری روسیه:

۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4217374
هیچ مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته ای در ایران موجود نیست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/08 سیاسی.ایران.روسیه.هسته ای پکن - دیمیتری مدودوف رییس جمهوری روسیه تاکید کرد : هیچ مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته ای در ایران موجود نیست.
رادیو بین المللی چین روز جمعه در گزارشی از اظهارات اخیر رییس جمهوری روسیه در مجمع جهانی داووس به نقل از وی گزارش کرد : جامعه جهانی هنوز هیچ سند و مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته ای در ایران پیدا و ارایه نکرده است.
اذعان رییس جمهوری روسیه مبنی بر عدم انحراف در فعالیت های هسته ای ایران نشان می دهد که همانگونه که جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است سلاح هسته ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی ندارد.
اعتراف رییس جمهوری روسیه به نبود سلاح هسته ای در ایران نشان می دهد که هدف ایران از دستیابی به انرژی هسته ای ، استفاده صلح آمیز از این نوع انرژی است.
رادیو چین در گزارش خود خاطر نشان کرد که رییس جمهوری روسیه این سخنان را در مجمع اقتصاد جهانی داووس در سوییس عنوان کرده است.
براساس این گزارش، رییس جمهوری روسیه گفت که در روزهای اخیر با دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه های هسته ای ایران گفت و گو کرده است.
یادآور می شود : چهل و یکمین اجلاس اقتصاد جهانی چهارشنبه گذشته در منطقه کوهستانی و پر برف داووس سوییس گشایش یافت.
در این اجلاس دوهزار و 500 نفر از سیاستمداران و فعالان اقتصادی سراسر جهان به مدت پنج روز درباره چالش های جهانی به بحث و گفت وگو می پردازند.
آساق ** 275 ** شماره 030 ساعت 09:38 تمام
۰ نفر