۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4217189
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/07 اجتماعی.نمایشگاه.فرهنگ حسینی.مازندران ساری - معاون اداره کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر لزوم ترویج و گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه ، گفت : فرهنگ غنی و انسان ساز عاشورا توسط حسینیان زمان حفظ و صیانت می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا معممی مقدم روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در امتداد کربلا در بابلسر ، افزود : مردم مومن و ولایی به تاسی از حماسه بزرگ حسینی در مقابل دشمنان نظام ایستاده اند .
وی با اشاره به افشاگری های امام سجاد (ع) از ظلم و ستم یزید در واقعه کربلای حسینی ، اظهار داشت : حماسه حسینی را حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) علت محدثه اش شد و علت مبقیه اش ، افشاگری های حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س ) است .
معممی بیان داشت : در هر زمان باید با ولایت بودن را تمرین کنیم و این موضوع فرقی نمی کند که در دوران دفاع مقدس و یا در زمان حاضر باشیم .
وی نمایشگاه بزرگ فرهنگی و مذهبی در امتداد کربلا را مکانی مناسب برای آشنایی بیشتر مردم نسبت به فرهنگ حسینی دانست و از مردم تقاضا کرد از این فرصت نهایت بهره برداری را ببرند.
معممی اظهار امیدواری کرد : مردم با شناخت کامل و دقیق از فرهنگ حسینی و توجه به ابهامات و تشکیکات یزیدان زمان و استکبار جهانی ، پیروی و حمایت کامل از ولایت فقیه داشنه باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، نمایشگاه بزرک فرهنگ و مذهبی در امتداد کربلا از روز 2 بمهن ماه در بابلسر آغار به کار کرد و تا 14 بهمن ماه ادامه خواهد یافت . ک/2 519/402/506 شماره 354 ساعت 16:25 تمام
۰ نفر