۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4217090
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/07 سیاسی.رییس جمهوری.احمدی نژاد.ایران تهران _ رییس جمهوری اسلامی ایران ، شناساندن حقیقت انسان به انسان را مسئولیتی بزرگ خواند و تاکید کرد که هیچ ملتی به اندازه ملت ایران فرهنگ ساز نبوده است.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد که صبح امروز پنجشنبه در مراسم هفدهمین سالگرد انتشار روزنامه ایران و در جمع کارکنان این موسسه فرهنگی و رسانه ای سخن می گفت ، با اشاره به تقابل همیشگی جبهه عدالت طلبان و موحدان با قدرتهای استکباری گفت : ملت ایران با عبور از مستکبران در مسیر استقرار عدالت جهانی و حرکت جهانی امام عصر (عج ) قرار گرفته است.
رییس جمهور اظهار داشت : ملت ایران باتاریخی پرفراز و نشیب، اکنون درحساس ترین شرایط جهانی، ماموریتی مهم بر عهده گرفته است و از تهدیدهای دشمنان واهمه ندارد.
احمدی نژاد با اشاره به صد سال دروغ پردازی رسانه های استعماری و تحمیل غیر منطقی ترین سیستم سیاسی بر دنیا افزود: رسانه های مستقل و آزاد از جمله روزنامه ایران در خط مقدم جبهه عدالت طلبان قرار دارند و باید پیام این جبهه را به بهترین وجه ممکن و متفاوت از الگوهای غربی منتشر کنند.
رییس جمهور ، وجه فرهنگی و تمدنی ایران زمین را متمایز و برجسته خواند و خاطر نشان کرد:هیچ ملتی به اندازه ملت ایران فرهنگ ساز نبوده و امروز هیچکس جز ملت ایران،حرفی برای گفتن در عرصه جهانی ندارد.
ادامه دارد ...
سیام ** 2023 ** شماره 255 ساعت 14:03 تمام
۰ نفر