۱۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4206689
T T
۰ نفر

با پیش بینی ریزش برف وکاهش دما؟

۱۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4206689
هواشناسی گلستان نسبت به لغزندگی جاده ها و اختلال درتردد هشدار داد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/19 اجتماعی.هواشناسی.هشدار گرگان - اداره کل هواشناسی گلستان ظهر یکشنبه با پیش بینی آغاز ریزش برف و کاهش دمای هوا از امشب، در مورد یخبندان و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی و اختلال در ترددهای جاده ای هشدار داد.
سرپرست هواشناسی گلستان در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه ناپایدار و سرد بتدریج از امشب (یکشنبه شب ) استان گلستان را تحت تاثیر قرار می دهد.
سعید باقری اظهارداشت: پیامد این سامانه بارندگی، ریزش برف، کاهش قابل ملاحظه دما، وقوع یخبندان و پدیده مه بویژه در نواحی کوهستانی و سردسیر خواهد بود.
وی اضافه کرد: این شرایط تا روز چهارشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت و لغزندگی سطح جاده های استان ونیز معابر عمومی و بروز اشکال در تردد طی این مدت دور از انتظار نیست.
هواشناسی گلستان روز گذشته نیز در اطلاعیه ای از کاهش دمای هوا و ریزش برف و باران خبرداده بود.
ایستگاه های هواشناسی گلستان وضعیت جوی استان طی روز دوشنبه را نیمه ابری تا ابری همراه با بارندگی متناوب، در نواحی کوهستانی و سردسیر با ریزش برف، رعد و برق ، وزش باد و مه صبحگاهی پیش بینی کردند.
آسمان گلستان در روز سه شنبه هفته جاری قسمتی تا نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده ، در نواحی سردسیر ریزش پراکنده برف ، وزش باد و مه صبحگاهی خواهد بود.
/508/601 شماره 422 ساعت 15:41 تمام
۰ نفر