۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4206157
T T
۰ نفر

جام ملت های آسیا 2011؟

۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4206157
کاپیتان استرالیا: اشتباهات گذشته را تکرار نمی کنیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/18 ورزش.فوتبال.جام ملت ها تهران - کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا گفت: از رقابت های سال 2007 درسهای زیادی گرفتیم و به طور یقین استباهات گذشته را در قطر تکرار نمی کنیم.
به گزارش ایرنا و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، لوکاس نیل در آستانه اولین دیدار تیم ملی استرالیا برابر هند، خاطر نشان کرد: ما در جام ملت های 2007 اولین حضورمان را در آسیا تجربه کردیم و مطمئن باشید امسال تیم متفاوتی از استرالیا را خواهید دید.
وی افزود: ما باید از ابتدای بازی هند را تحت فشار بگذاریم، چرا که همه انتظار دارند استرالیا در این دیدار پیروز شود.
بازیکن فصل جدید تیم گالاتسرای ترکیه ادامه داد: هر دیدار فوتبال می تواند با شگفتی های غیر منتظره روبرو شود که برای جلوگیری از این شگفتی ها باید با تمرکز به میدان برویم.
کاپیتان استرالیا عنوان کرد: علاوه بر پیروزی بر هند باید از همین حالا خود را آماده رویارویی با کره جنوبی کنیم.
استرالیا در جام ملت های آسیا 2011 در گروه سوم با تیم های بحرین، کره جنوبی و هند هم گروه است که نیل در این باره می گوید: بحرین و کره جنوبی تیم های شناخته شده فوتبال آسیا هستند که نباید اجازه خودنمایی به آنان بدهیم، چرا که در غیر این صورت مشکل ساز خواهند شد.
تیم های استرالیا و هند دوشنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت.
گفتنی است، تیم ملی فوتبال استرالیا در سال 2007 اولین حضور خود در جام ملت های آسیا را تجربه کرد که در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر ژاپن از گردونه پیکارها کنار رفت.
3783/1594 شماره 556 ساعت 17:26 تمام
۰ نفر