۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4206082
T T
۰ نفر

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس:

۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4206082
دعوت ازدیپلمات های خارجی برای بازدیداز تاسیسات هسته ای غرب راخلع سلاح می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/18 سیاسی.داریوش قنبری.مجلس.هسته ای 89 تهران - سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابتکار عمل ایران دردعوت از دیپلمات های خارجی برای بازدید از تاسیسات هسته ای کشورمان تاکید کرد: این اقدام مناسب غرب را خلع سلاح و خنثی می کند.
داریوش قنبری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: این دعوت دلیلی دیگر بر شفاف بودن فعالیت های هسته ای ایران است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: دعوات از دیپلمات های خارجی برای بازدید از تاسیسات هسته ای در آینده در پیشبرد اهداف هسته ای کشورمان تاثیرگذار خواهد بود.
به گفته وی کسانی که می خواهند موضوع هسته ای ایران را امنیتی کنند با این ابتکار عمل خلع سلاح خواهند شد.
سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هشتم با بیان اینکه شفاف سازی مفید است گفت: اعمال نفوذهای سیاسی بر دستگاه هایی مثل شورای امنیت و آژانس بین المللی انرژی اتمی باعث می شود که آنها موضع گیری هایی برخلاف گزارش های آژانس که صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران را تایید کرده است، داشته باشند قنبری با بیان اینکه ما نگران این گونه اعمال نفوذها در آژانس و شورای امنیت هستیم بیان داشت: این گونه حرکت ها (دعوت از دیپلمات های خارجی برای بازدید از تاسیسات هسته ای کشورمان ) هرچه وسیع تر و گسترده تر شود در خنثی کردن برخی حرکت های سیاسی غرب علیه ایران موثر خواهد بود.
گفتنی است با دعوت جمهوری اسلامی ایران قرار است سفرای روسای گروه های جغرافیایی و سیاسی در وین 15 و 16 ژانویه از تاسیسات هسته ای ایران بازدید کنند.
سیام 1908**2019** شماره 481 ساعت 15:44 تمام
۰ نفر