۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4201312
T T
۰ نفر

فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور/

۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4201312
پیام مشهد مغلوب شهرداری یاسوج شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/10 ورزش.فوتبال.شهرداری یاسوج یاسوج -تیم شهرداری یاسوج در هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور روز جمعه تیم پیام مشهد را در یاسوج با حساب دو بر یک شکست داد.
به گزارش ایرنا،گل های تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در این دیدار مصطفی چراغی در دقیقه 24 و محمد خان احمدی در دقیقه 65 به ثمر رساندند و تک گل تیم پیام مشهد نیز در دقیقه 85 وارد دروازه تیم میزبان شد.
گل دوم شهرداری یاسوج از روی نقطه پنالتی ودرپی خطای دروازه بان تیم پیام مشهد به روی مهاجم شهرداری یاسوج به ثمر رسید.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت:طی روزهای اخیر هشت بازیکن این تیم دچار سرما خوردگی شده بودند و پس از گذراندن یک دوره بیماری که تا حدود زیادی موجب تحلیل رفتن قوای آنان شد ،در این بازی حاضر شدند.
جمشید غدیری در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم پیام مشهد دارای ساختار فیزیکی است و بازیکنان شهرداری یاسوج نتوانستند قابلیتهای خود را به نحو احسن و با کیفیت مطلوب به نمایش بگذارند.
وی بیان کرد:کسب پیروزی مقابل پیام مشهد که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد کار کوچکی نبود و این مهم نویددهنده اخبار خوبی برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در آینده است.
غدیری اظهارداشت:تیم پیام مشهد به دلیل عدم حمایت مالی بی پروا بازی می کرد ولی با توجه به وضعیت کلاسیک تیم شهرداری یاسوج و توقع مردم از بازیکنان و کادر فنی این تیم شاهد وجود استرس در بین بازیکنان تیم در برخی از مواقع بازی بودیم.
وی گفت:داوری این مسابقه مشکلی نداشت و شاهد قضاوت عادلانه ای از سوی هدایت ممبینی بودیم.
سرمربی تیم فوتبال پیام مشهد نیز گفت: تیم شهرداری یاسوج با بازیهای درخشان خود نشان داد که حرفهای زیادی برای گفتن دارد و درهفته های بعد حرفهای بیشتری از این تیم خواهیم شنید.
عباس چمنیان گفت: تیم پیام مشهد به دلیل عدم حمایت مالی دچار مشکلات زیادی است و امیدواریم با فراهم شدن شرایط لازم نتایج بهتری در لیگ کسب کند.
چمنیان اظهار داشت: با وجود اینکه خیل عظیم جوانان شهر یاسوج برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند ولی متانت و ادب مردم این منطقه مرا شگفت زده کرد.
563/7535 شماره 238 ساعت 18:36 تمام
۰ نفر