۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4201253
T T
۰ نفر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4201253
بصیرت، ولایتمداری و اسلام خواهی ملت ایران عامل خلق و ماندگاری حماسه بزرگ 9 دی است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/10 سیاسی.داخلی.عبادی خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: رمز ماندگاری حماسه بزرگ و جاودان نهم دی ماه سال 88، بصیرت و ولایت پذیری ملت ایران به عنوان عامل اصلی عزت و سربلندی ایران اسلامی است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خرم آباد افزود: ملت ایران همواره با پیروی از رهبری انقلاب و در سایه رهنمودها و تدابیر حکمیانه ولی فقیه و داشتن بصیرت و شناخت کافی نسبت به مسایل و جریان های سیاسی مختلف، مایه عزت، سربلندی و عظمت کشوراست.
وی با اشاره به اینکه بصیرت و هوشیاری مردم در مواجهه با جریان فتنه سال گذشته موجب خلق حماسه ماندگار 9 دی شد، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه سال گذشته و خروش میلیونی مردم ایران در راستای پاسداری از حریم ولایت و پشتیبانی قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت.
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: بصیرت لازمه زندگی انسان در تمامی دوره ها و برهه های مختلف است و به طور یقین زندگی بدون بصیرت و هوشیاری خسارت های جبران ناپذیری را برای جامعه به دنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمنان انقلاب همواره در حال توطئه و دسیسه برای مقابله و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هدف شوم آنها نیز مبارزه با اصل دین و ولایت فقیه به عنوان پایه های اساسی نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین به فرارسیدن 13 دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره ) به گورباچف اشاره کرد و افزود: فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی از وقایع مهم تاریخ سیاسی جهان است که امام راحل با ارسال آن پیام تاریخی به سران شوروی سابق مبنی بر وقوع این حادثه و فروپاشی این نظام، عبرت سیاسیون بود.
امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز جنگ 22 روزه غزه اشاره کرد و گفت: جنگ 22 روزه نمونه ای از نصرت الهی برای مومنان مجاهد و مسلمانان در مسیر مقابله حق با باطل است.
وی با اشاره به جنایات آمریکا و استکبار جهانی در دنیا به ویژه در عراق و افغانستان گفت: کشتار هزاران نفر، شکنجه و آزاد افراد بی گناه در زندان های مخوف و نقض حقوق بشر توسط دولت آمریکا سرانجامی جز خواری و ذلت زورگویان و عاملین این فجایع نخواهد داشت.
7269/1625 شماره 179 ساعت 15:51 تمام
۰ نفر