۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4200965
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/09 ورزش.کشتی آزاد.جوانان.علیرضا رضایی تهران - سرمربی جدید تیم کشتی آزاد جوانان زیر 20 سال ایران اظهار داشت: اعضای کادر فنی این تیم که از سوی اینجانب و با موافقت فدراسیون کشتی انتخاب شده اند، با یکدیگر هماهنگی کامل دارند.
علیرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دلایل انتخاب مربیان جدید تیم کشتی آزاد جوانان زیر 20 سال ایران تصریح کرد: با توجه به شناختی که از سال های گذشته از اعضای جدید کادر فنی این تیم داشتم و با در نظر گرفتن همه شرایط از جمله مسایل فنی و تکنیکی، اخلاقی و تجربه در کار مربیگری در رده سنی جوانان، نسبت به انتخاب علی اکبر دودانگه، علیرضا رضایی منش و حسین کریمی اقدام کردم.
از سوی دیگر نیک می دانم هماهنگی و ارتباط خوبی بین این سه مربی با تجربه و ارزنده نیز وجود دارد که به بهبود کیفی کار ما بسیار کمک خواهد کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان زیر 20 سال ایران در مورد هر یک از سه دستیار خود در این تیم گفت: علی اکبر دودانگه چند سال سابقه مربیگری در تیم های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان ایران را دارد که با توجه به تجارب ارزنده خود، بار دیگر برای حضور در کادر فنی تیم جوانان ایران ابراز علاقه مندی کرد و حتی با فداکاری از حضور در تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران انصراف داد.
نایب قهرمان بازی های المپیک 2004 آتن در وزن فوق سنگین ادامه داد: علیرضا رضایی منش نیز از مربیان تحصیلکرده کشتی ایران است که همچون دودانگه مقام قهرمانی آسیا در سال های گذشته را دارد و سابقه مربیگری در تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران را داشته است.
علاوه بر آن، رضایی منش چند ماه است در سالن کشتی مهندس توفیق جهانبخت ورزشگاه شهید شیرودی همراه اینجانب به کشتی گیران نوجوان و جوان تمرین می دهد.
رضایی در مورد حسین کریمی دیگر مربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران نیز گفت: کریمی نیز همچون دو مربی دیگر، عنوان قهرمانی آسیا در سال های گذشته را دارد و از مربیان خوب و سازنده استان مازندران است که در شهرهای ساری و بهشهر نیز تمرین می دهد.
دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2003 جهان در نیویورک تصریح کرد: کادر فنی جدید تیم کشتی آزاد جوانان ایران، از هر جهت یک کادر فنی بسیار همدل و هماهنگ است که این مساله می تواند در موفقیت این تیم در آینده، بسیار تاثیرگذار باشد.
رضایی اضافه کرد: در ماه های آینده و به تناوب از وجود مربیان سازنده استان های کشور در ترکیب تیم کشتی آزاد جوانان ایران نیز استفاده خواهیم کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان زیر 20 سال ایران درباره کشتی گیران دعوت شده به اردوی ابتدایی و شناسایی این تیم نیز گفت: کشتی گیران برتر مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی جوانان ایران و همچنین رقابت های بین المللی جام شهید هاشمی نژاد در شهرستان بهشهر به اردوی یک هفته ای در خانه کشتی تهران دعوت شده اند.
1589 شماره 331 ساعت 17:36 تمام
۰ نفر