۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4200682
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/09 ورزش.باشگاه ذوب آهن.دلیلی.اصفهان اصفهان - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه صدر نشینی خود را در لیگ برتر حفظ می کنیم، گفت: این فصل از بازیها را با قدرت ادامه می دهیم.
اصغر دلیلیچهارشنبه شب درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ما برای باقیمانده دیدارهای لیگ برتر، ادامه پر قدرت بازیها و حفظ انسجام اعضای تیم ذوب آهن است.
وی درپاسخ به این سئوال که برخی از بازیکنان ذوب آهن درباره تحریم بازی مجدد با مس کرمان اظهارنظر کرده اند، اظهارداشت: انجام بازی با تیم مس کرمان به تصمیم سازمان لیگ بستگی دارد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن همچنین در واکنش به مطالبی که از سوی وی درباره رای فدراسیون فوتبال برای تکرار بازی مس کرمان و ذوب آهن اصفهان نقل شده بود، با صدور بیانیه ای گفت:با وجود اعتراض به رای صادره، صیانت ازحیثیت ورزش فوتبال کشورمان را در راس اولویت های اساسی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن می دانم.
دلیلی با بیان اینکه با ارجاع این موضوع به مراجع بین المللی موافق نیستم ، تصریح کرد: پیگیری اعتراض به رای صادره را از طریق فدراسیون فوتبال و مراجع ذیربط و ذی صلاح کشور عزیزمان ایران دنبال خواهم کرد.
مدیرامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: رجا واثق دارم که به منظور حفظ وجاهت و اقتدار لیگ حرفه ای کشور، تصمیم قانونی و عادلانه ای در این مورد اتخاذ خواهد شد.
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که دیدار مس کرمان و ذوب آهن اصفهان به دلیل اشتباه 'سعید بخشی زاده ' داور این مسابقه با جنجال به پایان رسید.
پس از آنکهادینهوو مهاجم مس کرمان با مکث ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد ، بخشی زاده آن را مردود دانست و یک ضربه خطا به سود ذوب آهن اعلام کرد.
این مسابقه سرانجام با تک گل مهاجم ذوب آهن در ثانیه های پایانی به سود این تیم خاتمه یافت. همین موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه مس کرمان اعتراض خود را نسبت به نحوه قضاوت داور اعلام دارند و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند.
مسئولان باشگاه مس تهدید کردند که در صورت عدم رسیدگی به این مساله در فدراسیون فوتبال کشورمان به فیفا شکایت خواهند کرد.
سرانجام مسئولان فدراسیون فوتبال پس از چند روز نظر خود را اعلام کردند که طبق آن دو تیم مس کرمان و ذوب آهن باید مجددا دیدار خود را برگزار کنند.
'عزیز محمدی ' رییس سازمان لیگ نیز پیش از این به ایرنا گفته بود: پس از جلساتی که با سایر مسئولان فدراسیون فوتبال داشتیم، رای به تکرار این مسابقه صادر شد.
وی افزود: هنوز زمان این مسابقه مشخص نیست و پس از مشخص شدن روز مسابقه، آن را اعلام می کنیم.
7140/ 1011 شماره 048 ساعت 10:26 تمام
۰ نفر