۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4200655
T T
۰ نفر

نماینده ولی فقیه و استاندارزنجان:

۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4200655
تجلی باورهای دینی و بصیرت ولایی مردم دسیسه استکبار را نقش برآب کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/09 اجتماعی.داخلی.9دیماه زنجان - نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان به مناسبت 9دیماه با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند: تجلی باورهای دینی و بصیرت ولایی مردم خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دسیسه های رنگین و مخملین استکبار را نقش برآب کرد.
آیت الله 'محمدتقی واعظی ' و 'محمد رئوفی نژاد' در این بیانیه آورده اند: دشمن شناسی و هوشیاری مردم در 9 دیماه 1388 ثابت کرد تمامی حرکتهای خودجوش ایران اسلامی تحت تاثیر آرمانهای ارزشمند و تابناک انقلاب اسلامی است و با حضور میلیونی خود، بیعت دوباره با ولایت را به جهانیان نشان دادند.
امام جمعه زنجان و استاندار این استان در این بیانیه تاکید کرده اند: دشمنان نظام و انقلاب همواره با طرح و نقشه های گوناگون طی 32 سال گذشته در کارزارهای گوناگون با ملت ایران در ستیز بودند، این بار می خواستند با برآشفته نمودن فضای بعد انتخابات و با ابزار قرار دادن عده ای فریب خورده به اهداف خود برسند.
آیت الله واعظی و رئوفی نژاد، در این بیانیه اضافه کرده اند: ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که در تقابل هتاکان به عاشورای حسینی سکوت نخواهند کرد و با حضورآمیخته با شور و شعور خود در یوم ا... 9دیماه حماسه زرین دیگری بر کارنامه درخشان خود به جا گذاشتند.
در این بیانیه مشترک تاکید شده است: 9 دیماه طلیعه ای است برای استقبال باشکوه دهه فجر و یادآور ظفرمندی 22 بهمن 1357 که دلیران این سرزمین طاغوت را در هم شکستند، جایی برای فرصت طلبان و دیو صفتان و فتنه جویان در این سرزمین باقی نگذاشتند.
در پایان این بیانیه نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان، از آگاهی و درایت ملت فرهیخته این دیار قدردانی و اظهار امیدواری کردند که ملت ایران اسلامی همواره در سایه الطاف الهی و توجهات امام عصر(عج ) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا...العظمی خامنه ای پیروز و موفق باشند.
522/ 1645 شماره 021 ساعت 09:22 تمام
۰ نفر