۶ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4199056
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/06 فرهنگی.جرم.فجر29 تهران- مسوول روابط عمومی فیلم سینمایی جرم گفت: هم اکنون مراحل فنی این فیلم در حال انجام است و درصورتی که این اثر سینمایی آماده نمایش شود در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور می یابد.
مینا اکبری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: مراحل فنی این اثر سینمایی در حال انجام است و پس از پایان این بخش ها برای حضور فیلم جرم در جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفته می شود.
وی افزود: مراحل فنی این فیلم پیش از این به پایان رسیده بود اما به دلیل برخی از مشکلات فنی، قسمت هایی ازاین مراحل بار دیگر انجام شد.
اکبری خاطر نشان کرد: دست اندرکاران فیلم جرم هنوز درخواست حضور در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پر نکرده اند و در صورتی که این اثر سینمایی آماده نمایش شود فیلم جرم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور می یابد.
فیلم سینمایی جرم آخرین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی کارگردان کهنه کار سینمای ایران است.
داستان این فیلم حال و هوای اجتماعی، سیاسی و تاریخی دارد و در فضای سال های پیش از انقلاب می گذرد و درباره مردی است که نمی خواهد از عقیده ای که دارد تخطی کند.
پولاد کیمیایی، حامد بهداد، شبنم درویش، بزرگان: جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، مسعود رایگان، اکبر معززی با حضور نیکی کریمی، بهاره رهنما، سیامک انصاری، کیانوش گرامی، جلال پیشوائیان، محمد موید، محراب رضائی و علی اصغر طبسی ازجمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.
دراین فیلم سینمایی عده ای از دوبلرهای قدیمی کشور به سرپرستی خسروخسروشاهی، صدای شخصیت های مختلف را باردیگر بازسازی می کنند.
مسعود کیمیایی در کارنامه هنری خود آثاری همچون قیصر، ردپای گرگ، سلطان، اعتراض،داندان مار، رئیس و محاکمه در خیابان را دارد.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.
فراهنگ 1588**1983** شماره 426 ساعت 16:02 تمام
۰ نفر