۲۹ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4194936
T T
۰ نفر
استفاده می کنیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/29 سیاسی.بسیج.تربیت بدنی تهران - رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به ظرفیت و توانایی های بالای بسیج در ورزش کشور گفت: باید از ظرفیت های بسیج برای توسعه ورزش همگانی استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، علی سعیدلو روز دوشنبه در دیدار با مسوولان سازمان بسیج پیرامون همکاری مشترک در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و تقویت زیر ساخت های ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این دیدار مسوولان سازمان تربیت بدنی و بسیج کشور پیرامون انجام فعالیت های مشترک در خصوص گسترش و توسعه ورزش های همگانی برای اجرای برنامه های ورزش صبگاهی، راهپیمایی و کوهنوردی خانوادگی، دوچرخه سواری و دو همگانی به توافقات لازم دست یافتند.
در این نشست همچنین سازمان تربیت بدنی موافقت کرد با توجه به حضور فعال 14 رشته تحت پوشش باشگاه مقاومت در رقابت های قهرمانی کشور و لیگ های برتر، دسته اول و دوم بخشی از هزینه های جاری این تیم ها برای حضور قدرتمند در رقابت های کشوری از طریق سازمان تربیت بدنی تامین شود.
توسعه زیرساخت های ورزش کشور و افزایش فضاهای ورزشی از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود که مقرر شد با همکاری مشترک بسیج و سازمان تربیت بدنی چهار هزار سالن چند منظوره برای ورزش های توپی و سالنی در سطح کشور احداث و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گیرد.
همکاری در جهت توسعه پایگاه های استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های بسیج در این بخش به عنوان بستری برای ورزش قهرمانی از دیگر مباحث این نشست بود.
در این نشست محمد صادقی معاون پارلمانی سازمان تربیت بدنی، کاظم یزدانی مسوول سازمان بسیج تربیت بدنی و هدایت الله کوثری کیا مدیر عامل باشگاه بسیج مقاومت نیز حضور داشتند.
سیام 9102/1594** شماره 532 ساعت 16:41 تمام
۰ نفر