۱۹ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4189101
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/19 ورزش.فوتبال.لیگ کشور رشت - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم فوتبال داماش گیلان را خوب آنالیز کرده بودیم و روی نقاط ضعف و قوت آن شناخت داشتیم.
جاوید شکری، عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: در طول هفته گذشته بازیکنان تیم ماشین سازی تمرینات ویژه ای را روی نقاط ضعف و قوت تیم داماش گیلان انجام داده بودند.
وی اظهار داشت: ما در این دیدار روی ضد حملات برنامه داشتیم و در نیمه اول نیز با همین حربه به گل برتری دست یافتیم اما در دقایق پایانی به دلیل کم تجربگی بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، گل مساوی را دریافت کردیم.
وی ادامه داد: به هر تقدیر بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نکات تاکتیکی را در این دیدار به خوبی انجام دادند و به همین دلیل از آنان رضایت کامل دارم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بیان داشت: به دلیل اینکه تاکنون امتیازات زیادی را از دست داده ایم، در دیدار برابر داماش گیلان به پیروزی فکر می کردیم اما در نهایت به تساوی دست یافتیم.
تیمهای فوتبال داماش گیلان و ماشین سازی تبریز در هفته نهم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عصر روز جمعه در رشت به مصاف هم رفتند.
در این دیدار که در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار شد، دو تیم در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.ک/3 7285/695 /675 شماره 324 ساعت 20:03 تمام
۰ نفر