۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4183470
T T
۰ نفر

استاندار قم:

۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4183470
هدفمندی یارانه ها ضرورتی مهم برای توسعه کشور است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/10 اقتصاد.هدفمندی یارانه ها.استاندار قم قم - استاندار قم تصریح کرد : اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر برای رشد، توسعه ،بالندگی و تامین عدالت و رفاه اجتماعی درکشور است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور روز چهارشنبه در همایش دست اندرکاران حمل و نقل و سوخت استان قم ، خاطرنشان کرد: ضرورت هدفمندی یارانه ها ، همواره از 15 سال قبل مورد تایید و تاکید دولت ها قرار داشته اما تاکنون هیچیک از این دولتها توانایی اجرای آن را نداشتند و موفق به انجام این مهم نشدند.
استاندار قم افزود: این طرح به همت و توانایی دکتر احمدی نژاد ،امروز به قانون تبدیل شده و با فراهم شدن زمینه ها و شرایط لازم ، اکنون در آستانه اجرا قرار گرفته است.
موسی پور تاکید کرد: مراحل مختلف این قانون با مطالعات و محاسبات دقیق علمی طی شده و هیچ تردیدی نیست که اجرای آن به نفع همه اقشار و آحاد جامعه به ویژه قشر هدف، یعنی قشر محروم و کمتر برخوردار جامعه است.
وی عدالت اجتماعی و رشد و توسعه کشور را از اهداف اصلی این قانون ذکر کرد و افزود: با اجرای این قانون منابع جدید برای رشد و توسعه کشور ایجاد می شود.
استاندار قم گفت : برخورداری جامعه به ویژه اقشار محروم از امکانات مناسب و تامین عدالت اجتماعی هدف آقای احمدی نژاد است و وی در جریان سفرهای استانی و دیدار با مردم همواره با دلسوزی بر این نکته تاکید داشته است.
وی افزود: قانون هدفمندکردن یارانه ، ضامن آبادانی ،رفاه و پیشرفت و عدالت اجتماعی در کشور است که با توجه به زمینه های و شرایطی که فراهم شده د ر پرتو همکاری ،همراهی و همدلی همگان از جمله دست اندر کاران امور حمل و نقل و سوخت به خوبی اجرا خواهد شد.
556 / /380 شماره 421 ساعت 18:23 تمام
۰ نفر