۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4183390
T T
۰ نفر

استاندار تهران :

۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4183390
دستگاه های مسوول برای شناسایی عوامل حوادث تروریستی اخیر در تهران تلاش وسیعی را آغاز کرده اند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/10 سیاسی.اجتماعی.استاندار تهران تهران-استاندار تهران از تلاش گسترده دستگاه های مسوول برای شناسایی عوامل ترور دو استاد دانشگاه در تهران خبر داد و تاکید کرد: تمامی امکانات و نیروها برای شناسایی و دستگیری تروریست ها بسیج شده است.
مرتضی تمدن روز چهارشنبه در گفت و گوی اخصاصی با خبرنگار ایرنا از مردم تهران برای حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر استاد مجید شهریاری قدردانی کرد و گفت: تجلیل مردم از مقام شهادت و شهید باردیگر نشان داد که ملت ایران دشمنان و اهداف پلید آنان را در تمامی زوایا به خوبی شناخته است.
رییس شورای تامین استان تهران تاکید کرد: تمامی امکانات بسیج شده است تا با کمک دستگاه های اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج ) تروریست ها را شناسایی کنیم و آنان را به سزای اعمال شان برسانیم.
وی تصریح کرد: تردید نداریم که دولت های استکباری از جمله آمریکا، انگلیس و همچنین اسراییل جنایتکار در حادثه شهادت شهید شهریاری دست داشته اند و برخی مجامع بین المللی از جمله شورای امنیت در این جنایت شریک هستند.
استاندار تهران گفت: ملت ایران حق انتقام از تروریست ها و خون خواهی دانشمند هسته ای را در همه سطوح برای خود محفوظ می داند.
*تمهیدات مناسب برای حفاظت از دانشمندان هسته ای * تمدن درباره الزام حفاظت از دانشمندان هسته ای که رییس جمهوری نیز بر آن تاکید کرده است گفت: تمهیدات خوبی در این خصوص اندیشیده شده است.
وی اظهار داشت: اگرچه ممکن است چهره های بزرگ و مخلص علمی گاهی خواستار آن نباشند که از آنان به طور ویژه حفاظت شود اما امروز این حفاظت، خواسته و مطالبه مردم است.
استاندار تهران گفت: سازمان های مسوول از گذشته در این زمینه ماموریت داشته اند و مسوولان کشور در زمان حاضر نسبت به انجام آن توجه و حساسیت ویژه دارند.
وی تاکید کرد: اکنون که دشمن نگاه خائنانه ای به دانشمندان عزیز کشورمان دارد، ملت ایران خواهان حفاظت از چهره های علمی در بخش علوم هسته ای است.
تمدن باردیگر بر تلاش گسترده و فراگیر برای شناسایی عوامل حوادث تروریستی اخیر در تهران تاکید و اظهار امیدواری کرد: نتیجه این تلاش ها در زمان مناسب به اطلاع مردم رسانده شود.
پیکر شهید استاد مجید شهریاری امروز چهارشنبه با حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم، دانشگاهیان، دانشجویان، شخصیت های علمی و فرهنگی و مسوولان کشوری و لشکری از دانشگاه شهیدبهشتی تهران تشییع و در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به خاک سپرده شد.
روز دوشنبه این هفته دکتر مجید شهریاری و دکتر فریدون عباسی از اساتید دانشگاه شهیدبهشتی تهران در دو حادثه تروریستی جداگانه مورد سوء قصد قرار گرفتند که این حوادث منجر به شهادت دکتر شهریاری و جراحت دکتر عباسی شد.
تهرام/9025/507/ 1645 شماره 341 ساعت 15:46 تمام
۰ نفر