۳ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4178814
T T
۰ نفر
کوشم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/03 ورزش.توپی.والیبال.اصفهان اصفهان - سرپرست هیات والیبال اصفهان گفت: برای ارتقای این رشته در استان با همکاری همکارانم در این هیات سعی خواهم کرد والیبال اصفهان را به جایگاه واقعی خود نزدیک کنم.
به گزارش ایرنا ، هوشنگ عشایری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه والیبال در اصفهان مورد بی مهری باشگاهها قرار گرفته و از جایگاه گذشته خود در سطح کشور فاصله گرفته است.
وی از مسوولان قبلی هیات والیبال استان اصفهان تجلیل کرد و گفت : برای تیم داری در این رشته و شرکت در لیگ برتر ، باشگاه های استان آن گونه که انتظار داشتیم استقبال نکردند و متاسفانه در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر نماینده ای از اصفهان حضور ندارد.
سرپرست هیات والیبال استان اصفهان در عین حال خاطرنشان کرد: فولاد ماهان خیلی دیر برای تیم داری در لیگ برتر باشگاه های کشور ابراز علاقه کرد اما به دلیل آن که بازیکنان اصفهانی جذب تیم های دیگر شده بودند، نتوانستیم این باشگاه رابه عنوان نماینده اصفهان در لیگ برتر معرفی کنیم .
عشایری گفت: برای حمایت از این رشته ورزشی با صنایع پلی اکریل ، فولاد ماهان ، فولاد نطنز ، فولاد مبارکه و ذوب آهن مذاکره کرده ایم و این صنایع قول داده اند تا از والیبال حمایت کنند.
وی افزود: بنابراین برای فصل آتی لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور بهانه ای برای باشگاه های تحت پوشش این صنایع وجود ندارد و از استان اصفهان حداقل یک نماینده در لیگ برتر والیبال حضور خواهد داشت.
سرپرست هیات والیبال اصفهان تاکید کرد : والیبال اصفهان دارای زیر ساخت ها و پتانسیل لازم برای شرکت در لیگ های مختلف کشور است و این رشته ورزشی در اصفهان از مربیان خوب و با دانش برخوردار است و بازیکنان مستعدی نیز در آن حضور دارند بنابراین زمینه حمایت از باشگاه های ورزشی این استان از این رشته باید فراهم شود.
وی بااشاره به این که تیم والیبال باریچ اسانس کاشان به عنوان نماینده اصفهان در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد ، اظهارداشت: این تیم از حمایت کامل هیات والیبال استان اصفهان برخوردار است و وظیفه خود می دانیم از این تیم حمایت کنیم .
عشایری که مدیر کل راه و ترابری استان اصفهان نیز هست در مورد مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر منع دستگاه های دولتی از هزینه کردن در ورزش حرفه ای در برنامه پنجم توسعه پنج ساله کشور گفت: با تصویب این مصوبه ورزش کارکنان دولت به مخاطره می افتد.
وی ابراز امیدواری کرد که این مصوبه تغییر کند و مجلس شورای اسلامی به دستگاه های دولتی اجازه دهد که همانند برنامه پنج ساله چهارم هزینه کردن دستگاه های دولتی برای ورزش اختیاری شود.
عشایری،همچنین در مورد ورزش محلات استان اصفهان نیز گفت : برگزاری مسابقات والیبال محلات و ایجاد کانون های والیبال در چهار منطقه شهر اصفهان و شهرستان های استان با همکاری شهرداری ، آموزش و پرورش و اداره کل تربیت بدنی در برنامه های این هیات قرار دارد.
سرپرست هیات والیبال استان اصفهان ، تقویت والیبال ساحلی ، توجه به رده های سنی پایه ، برگزاری مسابقات دانش آموزی ، بسیج ، دانشگاه ها ، کارکنان دولت را نیز از جمله برنامه های این هیات بیان کرد.
7132/1042 شماره 221 ساعت 12:58 تمام
۰ نفر