۲۷ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4175320
T T
۰ نفر

رکورد تفنگ بادی ایستاده جانبازان بهبود یافت

۲۷ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4175320
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/27 ورزش.جانبازان و معلولین.تیراندازی تهران - سید رمضان صالح نژاد تیرانداز جانباز و معلول در مسابقات قهرمانی کشور موفق به بهبود بخشیدن به رکورد کشوری ماده تفنگ بادی ایستاده به میزان 3 امتیاز شد.
به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، مرحله دوم رقابت های لیگ باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولان از چهارشنبه 26 آبان ماه در دو گروه زنان و مردان و در دو اسلحه تفنگ و تپانچه بادی در اصفهان آغاز شد.
در روز دوم این مسابقات و در رشته تفنگ بادی ایستاده (R1) رمضان صالح نژاد با کسب 596 امتیاز رکورد قبلی این ماده را که با 593 امیتاز در اختیار خودش بود، به میزان 3 امتیاز بهبود بخشید.
در دومین مرحله مسابقات لیگ باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولین ورزشکارانی از استان های تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، خوزستان، گیلان ، فارس، اصفهان و قزوین در قالب هفت باشگاه شرکت دارند که باشگاه فولاد سپاهان اصفهان میزبانی این مرحله را بر عهده دارد.
در مرحله اول و در دو بخش زنان و مردان، تیم های صدرای زیرآب مازندران ، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هیات ورزش های جانبازان و معلولان گیلان و هیات فارس در مجموع امتیازها عنوان های اول تا چهارم را کسب کردند.
مرحله نخست این رقابت ها از 22 تا 24 مهر به میزبانی ساری برگزار شد.
1440**1379 شماره 071 ساعت 11:34 تمام
۰ نفر