۲۲ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4172623
T T
۰ نفر

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

۲۲ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4172623
دهه بصیرت و ولایت در سطح مدارس کشور برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/22 فرهنگی.مشاور.وزیر.آموزش و پرورش یزد - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: دهه بصیرت و ولایتدر سطح مدارس کشور برگزار می شود.
حجت الاسلامعلی زوئلروزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: دهه بصیرت و ولایت از روز عرفه آغاز می شود و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.
وی اضافه کرد:در طول این دهه با همکاری حوزه های علمیه،روحانیون وهمه دست اندرکاران واحدهای آموزشی نسبت به ارتقای آگاهی و بصیرت دانش آموزان بر اساس دستورات دین و سفارشات مقام معظم رهبری فعالیتهای مختلفی صورت می گیرد.
وی بااشاره به نقش بصیرت و ولایت در زندگی فردی،اجتماعی و سیاسی نسل جوان خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزان ما دارای بصیرت کافی نسبت به مسائل مختلف شوند ، بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت:در سایه تعامل حوزه های علمیه با آموزش و پرورش طی دوسال گذشته گامهای بسیار خوبی برداشته شده است.
حجت الاسلام زوئل گفت: یکی از برکات و ثمرات دولت کریمه احمدی نژاد جدیت برای اجرای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در سطح مدارس بوده است .
وی تصریح کرد: دهه بصیرت و ولایت با هدف تامین نیازهای فکری و معرفتی و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان با جدیت دنبال می شود. ک3 7536/1968 شماره 516 ساعت 16:29 تمام
۰ نفر