۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4153652
T T
۰ نفر
می کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/23 سیاسی.داخلی.سفر استاندار اردبیل گفت : دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری و اعضای هیات دولت صبح روز یکشنبه در هفتاد و ششمین سفر استانی خود و برای دیداری دو روزه به استان اردبیل سفر می کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر حسین صابری جمعه شب افزود: مراسم رسمی استقبال از دکتر احمدی نژاد ساعت 30/8 روز یکشنبه از میدان امام حسین (ع) تا ورزشگاه تختی این شهرستان انجام خواهد شد .
وی اضافه کرد : در این سفر دو روزه دکتر احمدی نژاد و اعضای هیات دولت برنامه های دیدار مردمی ، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با نخبگان و برخی برنامه های دیگر داشته و جلسه استانی هیات دولت نیز در اردبیل برگزار خواهد شد .
به گفته وی ، وزرای معین نیز به نمایندگی از هیات دولت به تمامی شهرستان های استان سفر کرده و در برنامه های تدارک دیده از جمله افتتاح ، دیدار عمومی ، شورای اداری و .. شرکت خواهند کرد .
صابری با بیان اینکه الویت سفر سوم هیات دولت به استان اردبیل مسایل فرهنگی است ،گفت : در جلسه استانی هیات دولت برنامه ها و طرحهایی که از چندین ماه قبل کار کارشناسی دقیقی بر روی آنها انجام شده مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت .
وی اظهار کرد : در این سفر مسایل عمرانی نیز مورد توجه دولت بوده و در باره آنها نیز تصمیم گیری و به مشکلات رسیدگی خواهد شد .
530/ 3404 شماره 401 ساعت 20:20 تمام
۰ نفر