۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4153615
T T
۰ نفر
قانون هدفمند کردن یارانه ها را پس انداز کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/23 اجتماعی.استاندار.هدفمندی یارانه ها تهران - استاندارتهران گفت : مردم با مصرف درست می توانند بخشی از مبلغ واریزی دولت در قالب قانون هدفمند کردن یارانه ها را برای سایر امور خود پس انداز کنند.
به گزارش روز جمعه ایرنا، مرتضی تمدن در همایش نظارت مستمر متضمن توسعه پایدار با اشاره به مرحله جدید اجرای هدفمندسازی یارانه ها افزود : این قانون دارای بدخواهان و دشمنانی است که منافع خود را در قبال اجرای عدالت در خطر می بینند.
وی تصریح کرد: تنها راه در برابر این ویژه خواران ، اطلاع رسانی به موقع و کافی به مردم و همراه بودن در جمع مردم و نظارت دقیق بر اجرای این قانون وگزارش به موقع بازرسان است.
تمدن با تاکید برالگو گرفتن بازرسان از رفتار و گفتار رییس جمهوری در همراهی واقعی و دلبستگی کامل و عجین شدن با توده های مردم به خصوص قشرهای پایین تر جامعه گفت: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها عدالت را به دنبال دارد و بازرسان به عنوان بازوهای نظارتی دولت باید در جهت اجرای دقیق و موثراین قانون کوشا و فعال باشند.
استاندار تهران گفت: بازرسان با نظارت دقیق و بدون اغماض خود در این زمینه می توانند موثر بوده و مشکلات و انتقادات مردمی را به صورت درست به گوش مسوولان برسانند.
این همایش یک روزه با حضور روسای ادارات بازرسی فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران و با همت اداره کل بازرسی استانداری تهران برگزار شد وهدف از اجرای آن بررسی آخرین تحولات مربوط به بازرسی ها در سطح استان ، تبیین و آسیب شناسی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و بررسی وضعیت رسیدگی به درخواست های مردمی دردیدارهای چهره به چهره مردم با استاندار و فرمانداران تابعه استان تهران بود.
اجتمام 9102** شماره 364 ساعت 19:02 تمام
۰ نفر