۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4153535
T T
۰ نفر

همگام با رییس جمهوری در لبنان/

۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4153535
بی بی سی : احمدی نژاد گفت صهیونست ها رفتنی اند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/23 سیاسی.لبنان 89.بنت جبیل.بی بی سی تهران - بی سی سی پنجشنبه شب در مهمترین خبر سایت خود نوشت: احمدی نژاد تا مرزهای رژیم صهیونیستی پیش رفت و گفت صهیونست ها رفتنی اند.
بی بی سی این خبر را با عکسی از سخنرانی عصر روز پنجشنبه رییس جمهوری اسلامی ایران در بنت جبیل در جنوب لبنان و در نزدیکی مرز صهیونیستها منتشر کرد.
بی بی سی افزود: احمدی نژاد در جمع هزاران نفر از مردم منطقه بنت جبیل گفت: فلسطین با قدرت مقاومت پیروز خواهد شد.
او در این سخنرانی چند بار تاکید کرد که ملت ایران تا آخر در کنار ملت لبنان و ملت های منطقه خواهد ماند و از ارتش، مردم، رئیس جمهوری، رئیس مجلس، نخست وزیر و رهبر حزب الله لبنان تشکر کرد.
احمدی نژاد با اشاره به جنگ 33 روزه سال 2006 میلادی میان حزب الله و ارتش رژیم غاصب صهیونیستی، خطاب به مردم بنت جبیل گفت: اگر مقاومت شما نبود، معلوم نبود که امروز مرز صهیونیست ها کجا بود.
بی بی سی در سایت خود در ادامه گزارش داد: آقای احمدی نژاد پس از ترک بنت جبیل به روستای قانا، در جنوب لبنان رفت و در مراسمی به کشته شدگان این روستا ادای احترام کرد.
افتتاح پارک ایران در منطقه مارون الراس که توسط جمهوری اسلامی ساخته شده است، از دیگر برنامه های سفر آقای احمدی نژاد در جنوب لبنان است.
این پارک در مرز لبنان و رژیم صهیونیستی قرار دارد و گفته می شود که به پایگاه ها و شهرک های رژیم غاصب اسرائیل اشراف دارد.
بی بی سی در پایان این گزارش نوشت: سفر آقای احمدی نژاد به لبنان، با واکنش هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا و مقامات صهیونیستی رو به رو شده است.
شماره 284 ساعت 16:39 تمام
۰ نفر