۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4153344
T T
۰ نفر

نماینده قم در مجلس:

۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4153344
مردم قم بی صبرانه منتظر تشریف فرمایی رهبری هستند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/23 سیاسی.مجلس.بنایی تهران ـ نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی گفت که مردم این استان بی صبرانه منتظر سومین سفر رسمی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان هستند و همه چیز برای حضور ایشان مهیا است.
حجت الاسلام علی بنایی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، اظهار داشت: سفر قریب الوقوع رهبر معظم انقلاب به قم نسبت به سفرهایی که در سال های 74 و 79 صورت گرفته از یک وسعت و گستردگی بیشتر برخوردار است زیرا در دو سفر پیشین و به دنبال نظرات خاص ایشان بخش مهمی از زیر ساخت های این استان تامین شد و اکنون شاهد رشد و شکوفایی قم هستیم.
وی با بیان این که استان قم امروز از حالت عقب ماندگی دور شده است و آن را مدیون عنایات خاص رهبر انقلاب به این خطه دانست و گفت: همه چیز برای سومین سفر رسمی ایشان به قم مهیاست تا از ظرفیت حضور ایشان برای رشد و آبادانی این استان بهره گیری شود.
وی با تاکید بر این که دستاوردهای فرهنگی این سفر برای کشور و حتی فراتر از مرزها خواهد بود اظهار داشت: از آنجا که قم مرکز کرسی های نظریه پردازی و تولید علم است و جایگاه بالایی به ویژه در عرصه علوم دینی دارد به طور یقین تاثیرات این سفر فراتر از قم و حتی کشور خواهد بود.
وی با بیان این که رهبر انقلاب همواره بر ضرورت توجه روحانیت به تهاجم فرهنگی و مقابله با آن تاکید فرموده اند اظهار داشت: مقابله با تهاجم فرهنگی نیاز به یک برنامه ریزی چند ساله و دقیق دارد تا بتوان با بهره گیری از راهکارهای فرهنگی دینی با آن مقابله کرد.
وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر کار دینی این سفر می تواند بسترساز آغاز فعالیت نهادهای دینی در این زمینه باشد.
بنایی به حضور مراجع عظام در قم و ارتباط صمیمی و دوستانه آنان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب همواره در سفرهای رسمی و غیررسمی خود به قم دیدارهای منظمی را با مراجع قم و علما داشته و دارند و نوعی رابطه صمیمی در این زمینه وجود دارد.
وی با بیان این که ایشان و مراجع مختلف در خلال بسیاری از سفرها با یکدیگر دیدار و گفت وگو می کنند اظهار داشت: این ارتباط از دوران ریاست جمهوری حضرت آقا آغاز شده است و ایشان تاکنون این ارتباطات صمیمی را با مراجع دینی حفظ کرده اند.
نماینده مردم قم در مجلس به فضاسازی رسانه های ضد انقلاب علیه این سفر و طرح برخی ادعاها در خصوص روابط مراجع تقلید با رهبری اشاره کرد و گفت: این رسانه ها نه حوزه علمیه را شناخته اند و نه از روابط مراجع تقلید و رهبری انقلاب را به خوبی درک کرده اند.
وی ادامه داد: ممکن است برخی اشخاص سرشناس حرف هایی بزنند اما آنهایی که فضای قم را می شناسند می دانند که چنین مباحثی در ذهن مراجع و مردم وجود ندارد و آنچه مورد تایید همه است ارتباط بسیار صمیمی و دوستانه ای است که بین مراجع و رهبر انقلاب جریان دارد.
وی خاطر نشان کرد: مردم قم با آمادگی کامل حضور رهبر انقلاب در این خطه را انتظار می کشند و منتظر هستند تا برای سومین بار میزبان سفر رسمی معظم له باشد.
سیام/ 2025/9132/ شماره 091 ساعت 11:39 تمام
۰ نفر