۱۷ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4149820
T T
۰ نفر

لیگ برتر فوتبال/

۱۷ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4149820
سرمربی تیم پیکان قزوین در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت نکرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/17 ورزش.فوتبال.لیگ برتر.احمدزاده قزوین - سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین پس از ادامه نوار ناکامی های تیمش ، با شکست خانگی مقابل مس کرمان در نشست خبری پس از مسابقه حضور پیدا نکرد و حاضر به گقت و گو با خبرنگاران ورزشی نشد.
به گزارش ایرنا، محمد احمدزاده که پس از انتظار طولانی خبرنگاران ورزشی در نشست خبری مسابقه پیکان - مس شرکت نکرد به عنوان آخرین فرد از رختکن تیم میزبان به سوی اتوبوس حامل بازیکنان تیم پیکان رفت.
احمدزاده که بدون اعتنا به پرسش های خبرنگاران ورزشگاه شهید رجایی قزوین را برای سوار شدن به اتوبوس ترک می کرد، جواب هیچ کدام از خبرنگاران رسانه ها را نداد.
مجید رضایی مربی تیم فوتبال پیکان قزوین که به همراه احمدزاده در حال ترک ورزشگاه بود نیز به شدت به نحوه قضاوت داور مسابقه پیکان و مس معترض بود، خطاب به خبرنگارانی که به دنبال احمدزاده بودند، گفت: با این داوری حرفی برای گفتن نداریم چون نتیجه برای ما عوض نمی شود.
تیم فوتبال پیکان عصر روز شنبه در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور با شکست دو بر یک مقابل مس کرمان، همچنان با کسب 7 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.
616/1448/508 شماره 649 ساعت 19:35 تمام
۰ نفر