۱۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4149056
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/16 سیاسی.نماز جمعه.مهاباد مهاباد- امام جمعه مهاباد گفت: استکبار هرگز دست از شیطنتهای خود در داخل کشور بر نمی دارد و این می طلبد که بیش از گذشته نسبت به انها و خنثی کردن نقشه هایش هوشیار باشیم.
ماموستا قادر سهرابی ، در خطبه های نمازجمعه مهاباد، به اقدام موهن رژیم صهیونیستی در آتش زدن قرآن در فلسطین و دیگر اهانتهای دشمنان به اسلام و کتاب آسمانی مسلمانان اشاره کرد و افزود: این اولین و آخرین شیطنت استکبار نیست، چرا که نمونه های بسیاری از این اهانتها را دیده و شنیده ایم.
وی، اهانت به همسران پیامبر، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در آمریکا و اقدام موهن آتش زدن این کتاب آسمانی در فلسطین اشغالی را نمونه های بارزی از توطئه های استکبار در شعله ورتر کردن خشم مسلمانان جهان برشمرد.
امام جمعه مهاباد تاکید کرد: صهیونیستها با آتش زدن قرآن، اوج انزجار مسلمانان را برانگیختند و نه تنها نتوانستند افکارعمومی را درحمایت از این اقدام به سمت خود هدایت کنند بلکه خشم و نفرت مسلمانان و پیروان سایر ادیان را نیز نسبت به این اقدام موهن برانگیختند.
وی، عامل اصلی این اهانتها را آمریکا دانست و گفت: دولتمردان آمریکایی از هیچ کاری علیه مسلمانان دریغ نکردند و بارها شاهد جنایتهای آنها و ستیزه جویی هایشان بوده ایم.
امام جمعه مهاباد در ادامه خطبه ها، به تکریم مساجد اشاره کرد و افزود: مسجد، خانه خداست و لازم است در حفظ و نگهداری و پاکیزه نگه داشتن آن بکوشیم.
ماموستا سهرابی گفت: عمر، فرصت گرنبهایی است که نباید به راحتی آن را از دست داد ، لازم است از تمامی لحظه های زندگی آنگونه که شایسته است بهره ببریم.
645/587 شماره 267 ساعت 16:17 تمام
۰ نفر