۱۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4148940
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/16 سیاسی.مجلس.محکومیت حمله تروریستی سنندج.میاندوآب مهاباد- نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی، با محکومیت حادثه تروریستی روز پنجشنبه سنندج گفت: تروریست ها با این گونه اعمال وحشیانه هیچ کاری از پیش نخواهند برد.
صفر عیسی زاده، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تروریست ها برای حملات تروریستی در سنندج و مهاباد از سوی سازمان های جاسوسی آمریکا و نیروهای مستقر در آن سوی مرزها سازماندهی می شوند.
وی افزود: عوامل تروریستی که در هر رنگ، پوشش و لحظه ای در میان مردم حاضر و عملیات انجام می دهند همگی به طور مستقیم از موساد دستور می گیرند و زیرپوشش آمریکایی های مستقر در منطقه هستند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:شاهد هستیم کسانی که تا دیروز دم از دمکراسی و دفاع از خلق کرد می زدند،زن و بچه های اینها را به کشتن می دهند،آیا به رگبار بستن مردم بی گناه نوعی دمکراسی جدید است ؟ وی افزود: اینها هدیه ابرقدرت ها و آمریکا است که دم از دمکراسی می زنند اما خون مردم را می ریزد.
عیسی زاده ادامه داد:جوانان کرد 30 سال است که در مناطق کردنشین ایران تلاش کرده و برای دفاع از کشورشان به شهادت رسیده اند، ریختن خون اینها به واسطه دشمنی استکبار با ایران اسلامی است که نظام و انقلاب هرگز به اینها اجازه و فرصت دست درازی و تجاوز به کشور را نداده است.
وی اظهار کرد: مسوولان امنیتی در شمال غرب کشور اعم از استانداران، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) که دارای تجربه 30 ساله از موقعیت منطقه هستند، مانند عقاب های تیزبین و تیزچنگ عوامل این حمله تروریستی را نیز شکار می کنند، همانگونه که در دوره های گذشته، ضد انقلاب و عواملش را سرکوب و به زباله دانی تاریخ انداختند.
عیسی زاده افزود: چند تروریست در منطقه کاری نمی توانند بکنند چرا که از اینها بزرگترها به نهایت رسیده و نابود شده اند.
وی گفت: به عوامل اینها گوشزد می کنیم که به دامان مردم برگردند و دست از خونریزی و جنایت بردارند.
بر اثر حمله کور تروریستی روز گذشته در سنندج پنج نفر شهید و 10نفر مجروح شدند.
645/581/ 640 شماره 151 ساعت 13:02 تمام
۰ نفر