۱۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4148895
T T
۰ نفر

نماینده کرمانشاه:

۱۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4148895
هدف حادثه تروریستی سنندج، ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/16 سیاسی.داخلی.حادثه سنندج.نماینده مجلس کرمانشاه- عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی عصر پنجشنبه سنندج با هدف ایجاد تفرقه میان پیروان شیعه و سنی طراحی شده است.
محمد کرمی راد روزجمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه دشمنان در هیچ زمانی موفق نشده اند به اهداف شوم خود دست یابند.
وی گفت: دشمنان که در طول 31 سال گذشته از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند، همچون ماری زخمی به خود می پیچند و با دست زدن به چنین اقدامات ناجوانمردانه قصد انتقام گیری دارند.
وی اظهارداشت: پس از اعلام حمایت قاطع نمایندگان کرد زبان در مجلس شورای اسلامی از پیام و فتوای رهبر معظم انقلاب، دشمنان نظام که سیلی محکم دیگری خورده بودند، به فکر انتقام گیری افتادند و این حادثه تلخ و تاسف بار را بوجود آوردند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک این اقدامات تاسف بار هیچگاه نخواهد توانست خللی در عزم و اراده پولادین مردم کشور و استان کردستان در اعلام حمایت از ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی بوجود آورد.
کرمی راد گفت: مردم مومن و انقلابی کردستان همواره وفاداری خود را به رهبر معظم انقلاب و نظام نشان داده و ثابت کرده اند که از حادثه های این چنینی هیچ ترس و واهمه ای ندارند.
وی، با تسلیت به مردم و بخصوص هموطنانمان در استان کردستان افزود: حادثه تروریستی سنندج قطعا درکمیسیون امنیت ملی مطرح و پیگیری خواهد شد، ضمن آنکه از سایر مسوولین امنیتی کشور نیز می خواهیم در اسرع وقت عاملان این حادثه تاسف بار را شناسایی و آنها را به سزای عمل ننگینشان برسانند.
دو نفر مسلح عصر روز پنجشنبه در میدان آزادی شهر سنندج به سمت خودرو و ایستگاه نیروهای انتظامی مستقر در این میدان تیراندازی کردند که در جریان آن چهار تن از افراد نیروی انتظامی و یک تن از عابرین به شهادت رسیدند.
در این اقدام تروریستی همچنین چهارنفر عابرو پنج تن از نیروهای انتظامی مجروح شدند.
567/587 شماره 106 ساعت 11:44 تمام
۰ نفر