۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4146518
T T
۰ نفر

جاسوسی به بهانه مقابله با تهدیدهای تروریستی

۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4146518
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/11 سیاسی.آمریکا.پنسیلوانیا تهران - یک پایگاه اطلاع رسانی آمریکایی روز یکشنبه با اشاره به انعقاد قرار داد کلان اداره امنیت ملی ایالت پنسیلوانیا با یک موسسه اطلاعاتی در این ایالت ، از نظارت این موسسه بر فعالیت گروه های مدنی و مخالفان دولت این کشور خبر داد.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی پولیتیکو با اعلام خبر فوق نوشت، اداره امنیت ملی ایالت پنسیلوانیا با انعقاد قراردادی 125 هزار دلاری با یک موسسه جاسوسی اسرائیلی- آمریکایی موسوم به تحقیقات و واکنش در خصوص وقایع تروریستی موجب خشم گروه های مدنی و مخالفان دولت آمریکا شده است، زیرا این موسسه بر فعالیت های آنها نظارت و در واقع جاسوسی می کند.
در پی این امر،اد راندل فرماندار ایالت پنسیلوانیا، ماه گذشته میلادی از گروه های مدنی برای انعقاد این قرارداد، عذر خواهی کرد.
وی علاوه بر عذرخواهی در آن زمان به اطلاع شهروندان و گروه های فعال در زمینه حقوق مدنی رساند که قرارداد مزبور را لغو کرده است.
با وجود این امر و عذر خواهی فرماندار ایالت، موضوع به همین جا ختم نشد و در پی افزایش مخالفت ها، جیم پوورز، رئیس اداره امنیت ملی ایالت پنسیلوانیا، نیز روز گذشته ( شنبه ) مجبور به استعفا شد.
صویر**9157** 1506 شماره 559 ساعت 19:38 تمام
۰ نفر