۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4142121
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/04 اجتماعی.تعاون.همایش.2؟ ورامین- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت : همه مسئولان ، نماینده مردم هستند و باید در رفع مشکلات موجود تلاش کنند .
سید حسین نقوی حسینی روز یکشنبه در همایش تعاونی های شهرستان ورامین که در محل کشت و صنعت ورامین و با حضور وریر تعاون برگزار شد افزود : برای بهبود فضای کشور باید همه کمک کنند تا بتوانیم ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود برسانیم .
وی تصریح کرد : مشارکت مردم در امور کشور یکی از مهمترین برنامه هایی است که رشد و توسعه کشور را تسریع می بخشد و توجه ویژه به بخش تعاون می تواند این امر را میسر سازد .
وی با اشاره به قابلیت های برجسته شهرستان ورامین در امر تولید ، صنعت و کشاورزی گفت : متاسفانه شهرستان ورامین از زیرساخت های مناسب در امر تعاون برخوردار نیست و مسئولین باید با تلاش و جدیت بیشتر زمینه لازم را در جهت استقرار تعاونی های مختلف در این شهرستان فراهم آورند .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: ورامین با قابلیت های بالقوه خود باید در صف اول تعاونی های کشور قرار گیرد .
وی تاکید کرد : وارد کردن اقتصاد تعاون در عرصه های مختلف می تواند آینده جامعه را تضمین نماید.
وی اظهار داشت : امروز دولت جمهوری اسلامی نیز توجه ویژه ای به بخش تعاون دارد و همه باید با حمایت از دولت در جهت نهادینه شدن فرهنگ تعاون در کشور کوشا باشیم .
وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه ها ، این طرح را انقلاب عظیمی در کشور خواند و از همه مردم و مسئولین خواست تا در جهت اجرای هر چه بهتر این قانون دولت را یاری رسانند .
تهرام/7254 شماره 386 ساعت 15:17 تمام
۰ نفر