۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4142112
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/04 اجتماعی.وزیر.همایش تعاون ورامین - وزیر تعاون گفت : روحیه تعاون و همیاری در فطرت انسان نهفته است و هیچ انسانی بدون همیاری و تعاون نمی تواند زندگی کند .
محمد عباسی روز یکشنبه در همایش بررسی تعاونی های شهرستان ورامین که در محل کشت و صنعت این شهرستان برگزار شد افزود: انسان ها هیچ گاه نمی توانند به تنهایی زندگی کنند و باید با همیاری و همکاری یکدیگر مشکلات را برطرف نمایند .
وی افزود: بسیاری از افراد در جهان فقط به دنبال حل مسائل و مشکلات خود بوده و به دیگران و مشکلات آنان بی توجهند که چنین انسان هایی نوع دوست نبوده و قابل اعتماد نیز نمی باشند .
وی تصریح کرد : اعتبار،خلاقیت و کار آفرینی از راه های توسعه تعاون می باشد.
عباسی از اقتصاد تعاونی به عنوان عامل بهره مندی از نیروهای اقتصادی یاد کرد و گفت : امروز ابزار اقتصادی و همه لوازم برای رشد کشور آماده است و همه باید با هم برای ارتقا مواضع اقتصادی و تعاونی تلاش کنیم .
وی تصریح کرد: آینده کشور بسیار روشن و درخشان است و دیگر از آن چهره که در آن ایران به عنوان یک کشور مستضعف شناخته می شد، هیچ نشانی وجود ندارد عباسی با اشاره به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی گفت :ایران اسلامی در حال حاضر جز 12 کشور برتر نانو تکنولوژی است و در آسیا رشد دو برابری را در تمامی عرصه ها داشته است .
وی گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با همت رئیس جمهور و اقتدار رهبر ، مراحل موفقیت را طی می کند.
وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت : در بین 180 کشور شرکت کننده در این نشست ، ایران اسلامی و مواضع درست رئیس جمهور مورد توجه خاصی قرار گرفت .
تهرام/7254 /537 شماره 378 ساعت 15:08 تمام
۰ نفر